چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۷:۲۶Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
عصر ایران ۱۴۰۴/۰۸/۱۴ - ۱۸:۴۷

انتقاد پیشکسوت استقلال از وضعیت دروازه: نباید حسینی را از دست می دادیم

صمد مرفاوی، سرمربی سابق استقلال، با تحلیل نقاط ضعف این تیم، از عملکرد باشگاه در خط دروازه انتقاد کرد. وی گفت که استقلال نباید سیدحسین حسینی را از دست می داد و اکنون نیز دروازه بانان فعلی (مانند فرعباسی) با وجود پتانسیل، فاقد تجربه کافی هستند و باید بیشتر تلاش کنند تا خلأ نبود یک گلر باتجربه پر شود. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)