دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۸:۲۵Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
نود ۱۳۹۴/۰۱/۲۳ - ۲۱:۵۷

سیدصالحی: مربیان پرسپولیس را به غیر از باقری نمی شناختم

وبسایت رسمی برنامه نود - مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: به این دلیل سمت نیمکت پرسپولیس نرفتم چون مربیان جدید این تیم را نمی شناختم. به گزارش وبسایت نود ، سیدمهدی سیدصالحی در واکنش به تساوی تیم های استقلال خوزستان و پرسپولیس اظهار داشت: بازی را خوب شروع کردیم و می توانستیم به گل برسیم اما این پرسپولیس بود که در اوایل نیمه دوم گلزنی کرد. پرسپولیس بعد از بازی سخت با النصر مقابل ما بازی می کرد با این حال اگر به پرسپولیس می باختیم ناعادلانه بود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط