پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۳:۲۱Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
ورزش 11 ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۰۳:۰۲

انریکه: پیروزی بارسا کاملا عادلانه بود

به گزارش ورزش 11، دو گل سوارز و تک گل نیمار، برتری پرگلی را در بازی رفت نصیب بارسلونا کرد. لوئیس انریکه سرمربی بارسلونا در نشست خبری پس از بازی گفت:" زمان خوبی است تا به بازیکنانم تبریک بگویم.پیروزی عادلانه ای بود. آنها سعی داشتند در این بازی ما را دچار مشکل کنند ولی بازیکنانم با تمرکز بازی کردند و مزد زحماتشان را هم گرفتند. گلی هم که به ما زدند از روی بدشانسی ما به ثمر رسید." ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)