دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۵:۴۰Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۳/۰۹/۲۳ - ۱۱:۲۸

کشتیهای فعال در خزر خواستار بهره گیری ازمزایای منطقه آزاد انزلی شدند

انزلی - ایرنا - دبیرکل اتحادیه مالکان کشتی ایران در نشست بررسی مشکلات مالکان شناورهای شمال کشور در اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان در بندرانزلی خواستار بهره گیری شناورها از مزایای منطقه آزاد شد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)