سایر خبرها
غفوری: خطای من روی طارمی پنالتی بود
انجام دادم. البته بازهم بهتر است کارشناسان داوری دراین باره نظر بدهند. * قبول داری سپاهان در این فصل نتایج پرنوسانی داشته است؟ بله، من این موضوع را قبول دارم. ما برابر تیم های بالای جدولی نتایج بسیار خوبی گرفته ایم اما در برابر تیم های وسط و حتی پایین جدولی عملکردی داشتیم که در شأن تیم سپاهان نبوده است. اما همانطور که گفتم هم قسم شدیم که در 6 بازی باقیمانده بهترین نمایش را
سیاسی: به گذشته برگردیم باز هم دایی را برکنار می کنم
مالی به استقلال نکردم بلکه فقط یک شرکت به این باشگاه معرفی کردم که این شرکت اسپانسر باشگاه استقلال شد و خوشبختانه این باشگاه مردمی با مشکلاتی که باشگاه پرسپولیس با آن دست و پنجه نرم می کند روبه رو نیست. شرکتی که به باشگاه استقلال معرفی کردم کارش را خوب انجام داد. سیاسی درباره اینکه چرا نتوانست برای باشگاه پرسپولیس اسپانسر خوبی فراهم کند، گفت: اسپانسر باشگاه پرسپولیس را من انتخاب نکردم
دایی:به استوکی ها قول دادم و به استمفوربریج نرفتم
وبسایت رسمی برنامه نود - کاپیتان سابق تیم ملی درباره سفر به انگلیس آخرین توضیحات را می دهد. به گزارش وب سایت نود و به نقل از خبرآنلاین، علی دایی خسته از یک روز کاری، خسته از جلساتی که با مسئولان استوک داشته و پس از تماشای بازی این تیم و ساوتهمتون، پاسخگوی سوالات ما بود. آقای گل جهان که روز پنجشنبه هفته گذشته راهی انگلیس شد، در این سفر با مسئولان رده بالای استوک جلساتی را برگزار کرد
حافظ ناظری: به زور سکوت نمی کنم/ مغرور نیستم ولی اعتماد به نفس دارم
شعر ایرانی را ارائه می کنم قسمتی هم داشته باشم که ذائقه جهانی را شامل شود و مخاطب برای درک بهتر درگیر ترجمه دوستت دارم و دوستت ندارم نشود. یعنی هر کس در هر کجای جهان که موسیقی من را می شنود به اندازه تلاشی که انجام گرفته به اصوات و هارمونی موسیقی ایرانی جذب شود نه فقط با عاشقت هستم یا عاشقت نیستم ، ولی مطمئن باشید که کارهای آینده کلام نقش بسیار بیشتری از آنچه در این کارها شنیدید خواهد داشت.
معرفی زبان فارسی در قالب برنامه مفرح قندپهلو
اگر مجری یک موضوع را مطرح می کند از آن اطلاع ندارد. ما در رسانه گاهی مجبور به تکرار هستیم. این برنامه بینندگانی از هر قشر و با هر سن و سالی دارد. یک مجری باید همه مخاطبانش را لحاظ کند و گاهی تکرار و توضیح واضحات به همین دلیل است. وی در پایان اذعان می کند کار در رسانه ملی به علت بینندگان میلیونی اش از اقصی نقاط کشور، به نسبت فعالیت در رسانه های مکتوب بسیار دشوارتر و حساس تر است.
تجمع بازیکنان علیه سرمربی/ قلعه نویی: لازم نکرده جلسه بگذارید، کار خودتان را بکنید
وبسایت رسمی برنامه نود - همان طور که تصور می شد، تمرین دیروز استقلال حسابی جنجال به پا کرد و کار به تقابل علنی بازیکنان با سرمربی کشیده شد. به گزارش وب سایت نود و به نقل از خبرورزشی، در ابتدای کار امیر قلعه نویی نفرات را جمع کرد و حرف هایش را زد؛ صحبت هایی که بازیکنان را به شدت ناراحت کرد و کار به جایی رسید که هاشم بیک زاده جوابش را داد. پس از 20 دقیقه سرمربی حرف هایش را
این تیم که خیلی راحت قهرمان لیگ برتر می شد!
دردآور است که این همه بازی جلو باشید ولی بازی را واگذار کنید. من به بازیکنانم خسته نباشید می گویم ولی باید بگویم که آنها تمرکز لازم را بعد از گل ندارند. در واقع سرمربی از ضعف خودش حرف زد اما دوباره بازیکنان را مقصر دانست! 28 فروردین ؛ هفته بیست و ششم ملوان یک- استقلال یک هنوز شانس قهرمانی داریم! سرمربی استقلال پس از این تساوی و از دست دادن قهرمانی گفت که تیمش تاکتیکی
پورحیدری:دست پشت پرده ای نبود که بخواهد قلعه نویی را زمین بزند/
وبسایت رسمی برنامه نود - منصور پورحیدری می گوید استقلال بازی ها را خوب شروع می کند اما نمی تواند از گلی که زده دفاع کند. به گزارش وب سایت نود و به نقل از خبرآنلاین، استقلال در حالی که می توانست یکی از مدعیان قهرمانی این فصل باشد، با نتایج ضعیفی که در هفته های اخیر گرفت شانس قهرمانی خود را تقریبا به صفر رساند. استقلالی ها حالا باید برای گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا تلاش کنند، هرچند که
سهمیه آسیا بگیریم شاهکار کردیم!
حسابی در روز آخر به همه خوش بگذرد . عقربه ساعت به حرکت خود ادامه داد تا اینکه سوت آغاز بازی به صدا درآمد. استقلال با تدابیر تاکتیکی کادرفنی همان طوری بازی کرد که دلش می خواست چون با همین شیوه به گل زودهنگامی دست یافت و رضا عنایتی با ضربه سر استثنایی خود زمینه سکوت ورزشگاه پیر تختی که مملو از جمعیت بود را فراهم ساخت. نیمه نخست با همین برتری به پایان رسید و وقتی بازیکنان به رختکن رفتند، همه
ناهار افشارزاده با مخالفان قلعه نویی
: بعد از مساوی با ملوان طبعاً شانس قهرمانی ما کمتر شده ولی هنوز امکان دسترسی به 12 امتیاز را داریم و تا زمانی که امکان هایی از این دست هست ما به تلاش خود ادامه خواهیم داد. هیچکس نمی گوید 7 ماه است حقوق نگرفته ایم و اسپانسری که در ابتدای فصل آمد بعد از مدتی بلاتکلیفی از باشگاه رفت. ما در میان این همه مشکلات صورت مان را با سیلی سرخ نگه داشته و تیم را با دندان تا اینجا کشانده ایم. آیا اینها
نامه های جاودانه
... (رجایی، 1378: 283). شهید مزروعی می نویسد: خمس مالم را داده ام و بدهکار کسی نیستم. فقط از مهریه همسرم مقداری ممکن است بدهکار باشم. هرچه بدهکارم بپردازید.. (سازمان آموزش و پرورش اصفهان، 1381: 261). شهید حسن پورگونه می نویسد: من نه به کسی بدهکارم و نه طلبکار و آن یک مقدار پول را هم که دارم، خودتان می دانید...(مرتضوی قهوی، 1381: 274). شهید محمد رضا خوشبخت نیز در نامه جاودانه خود می نویسد: فقط خواهش من از
تیموریان: صدرنشینی برای من لذتی ندارد
اینجا تمام نشده و دوست دارم بیشتر در فوتبالم پیشرفت کنم و به چیزهایی که در فوتبالم به آنها نرسیدم، برسم. تا جایی که توان داشته باشم برای رشد خودم و باشگاه تراکتورسازی تلاش می کنم.دوست دارم در همین مسیر ادامه بدهم. من همیشه انگیزه دارم و می خواهم در همین شرایط فوتبال حرفه ای ایران باشم وحالا برای فصل بعد معلوم نیست که در ایران باشم یا نه. صدرنشینی برای من لذتی ندارد صدرنشینی برای
کریمی به دنبال جمع آوری پول برای خداحافظی عنایتی!
سرمربی ملوان می گوید: امیدوارم هواداران ملوان از بازی های ما راضی باشند. به گزارش خبرورزشی؛ملوان در خانه خود استقلال را متوقف کرد تا شانس قهرمانی آبی ها را به حداقل برساند.به همین بهانه با فیروز کریمی گفت و گوی کوتاهی انجام دادیم که در زیر می خوانید: آقای کریمی، خیلی از بازی راضی بودید! بله، چنین بازی هایی می تواند هواداران را با سکوهای ورزشگاه ها آشتی بدهد.
عنایتی: ما در ایران بیش از حد حرف می زنیم
رضا عنایتی کاپیتان استقلال می گوید تا روزی که از لحاظ بدنی آمادگی داشته باشم خداحافظی نمی کنم، آمار من همه انتقادها را تکذیب می کند. عنایتی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، گفت: در 8 بازی 4 گل برای استقلال زدم.. اما متاسفانه نتیجه نگرفتن تیم باعث شد که گلهایم کمرنگ شوند. در بازی با ملوان بدشانس بودیم نمی دانم در مورد برنده نشدن استقلال چه حرفی باید بزنم! ما همه
شعار علیه روشن و حاج رضایی و انتقاد قلعه نویی از بازیکنان
ملوان پرداخت و گفت: چرا هر چقدر با شما صحبت می کنیم و تمرینات را برای شما در نظر می گیریم باز هم در زمین اشتباه می کنید؟ قلعه نویی از بازیکنان خواست که درباره این موضوع که چرا به راحتی استقلال امتیاز از دست می دهد صحبت کنند. هاشم بیک زاده در جمع بازیکنان گفت: این فصل خیلی مشکل داشتیم و من حتی با دست مصدوم برای تیم بازی کردم. 4 بازی به پایان فصل مانده ولی هنوز درصد زیادی از قراردادمان را نگرفته
90/ فریاد بر می آورند که بدشانسی مقصر است اما...
که با تیز چنگی فروزان گل نشد تا ملوان بازی را نبرد،توپ آرش هم گل نشد. حالا آیا متری وجود دارد که با آن متر اندازه شانس استقلال و ملوان را مقایسه کنیم و سه امتیاز را به تیم برنده بدهیم؟متری وجود ندارد و درست هم نیست این ایده که همه کارهایی را که ما باید به عنوان بازیکن یا مربی انجام می دادیم، انجام ندهیم و بعد از آن شکست یا تساوی را برگردن شانس بیاندازیم .این درست نیست، استقلال بنا به گفته خود
مطلب خواندنی رضا امیرخانی درباره سرزمین برادری
میزگردهایی این چنین با لبه هایی تیز! من این گونه صحبت را پیش بردم: دو سفرنامه دارم. یکی داستان سیستان و دیگری جانستان کابلستان. طبیعی تر آن است که این جا از "داستان سیستان" بگویم. اما از داستان سیستان چیز زیادی ندارم برای گفتن الا این که بعد از نگارش، بسیار به من توصیه شد که این نام را بر این کتاب ننهم که بلوچستان را نادیده گرفته است. اما من چندان تفطنی بر این موضوع نداشتم و سجع متوازن
قلعه نویی: حیف است این تیم قهرمان نشود
کردند دراین لحظه قلعه نویی پاسخ داد چه کسی چنین چیزی را مطرح کرده؟ هیچ کس کم کاری نکرده و ما اصلاً چنین حرفی را نزدیم. بیک زاده در ادامه خطاب به سرمربی استقلال گفت: ما مشکلات مالی هم داریم که خودتان بهتر می دانید معلوم است که فکرمان کار نمی کند و ممکن است دچار مشکل شویم که قلعه نویی باز هم پاسخ داد پس چطور در تیم ملی خوب بازی می کنید؟ در این لحظه هاشم بیک زاده خطاب به سرمربی استقلال گفت
اصغر حاجیلو: افشارزاده حرمت پیشکسوتان را ندارد
هستند. چرا خودتان این مسایل را به قلعه نویی منتقل نمی کنید؟ باور کنید سر همین بازی استقلال و ملوان بارها از جایم پریده و با استرس دنبال می کردم. یکی از دوستان اشاره کرد با این همه بد قولی که با تو شده باز برای استقلال بالا و پایین می پری. آیا اشاره اش درست بود؟ درباره مدیرعامل فعلی درست گفت چرا که افشارزاده حرمت پیشکسوتان را ندارد. من دو سال رییس آکادمی
گفت و گوی عجیب سیاسی: استعفا ندادم، چون وجاهت قانونی نداشت/هیچ کمک مالی به استقلال نکرده ام
به بودنم احتیاج باشد حتما هر کمکی که از دستم بربیاید برای باشگاه انجام خواهم داد. فعلا فقط تنها کاری که از دست من برمی آید صبر کردن است. تکلیف پول هایی که در باشگاه استقلال هزینه کردید چه می شود؟ من پولی به استقلال ندادم. اما بعد از زندانی شدن تان عنوان شد که مبالغی به استقلال از طرف شما کمک شده است. من فقط اسپانسر استقلال را به آنها معرفی کردم. اما هیچ
ایمان صادقی: بدجور خودش را گم کرده!
لیگ را به کریم شیره ای نسبت داده بود. از بازی شروع کنیم، بازی چطور بود؟ در این بازی به نظر من استقلال در نیمه اول از ما ضعیف تر بود و ما بهتر بازی کردیم. به غیر از گلی که زدند و یکی، دو موقعیت داشتند و ما بهتر توانستیم توپ را در زمین به گردش در بیاوریم. در نیمه دوم بازی به سمتی پیش رفت که ما توانستیم گل اتفاقی نیمه اول را در بهترین زمان و قبل از اینکه حریف به خودش بیاید
بیرانوند: فروزان سرش به کارش باشد تا تیمش حداقل یک سهمیه بگیرد
در نفت جایگاه خوبی دارد و برخلاف تفکرات فروزان در این مقطع اصلا به استقلال و گرفتن جایگاه او فکر نمی کند. دومین باخت پیاپی این بار مقابل ذوب آهن و به قیمت از دست دادن صدر؟ واقعا نمی دانم چه اتفاقی افتاد. در این بازی نفت اصلا خوب نبود و شاید اگر بچه ها یک مقدار کم توجهی بیشتر می کردند حتی 10بار دروازه ما باز شده بود. کنترل بازی از دست ما در رفته بود و با این شرایط خودتان دیدید
مربی موفقی که دوست داشت نویسنده شود
باز کند و همه چیز را ببیند و بیاموزد. آن زمان است که باید بداند دهانش را بسته نگه دارد و فقط یاد بگیرد. این، فلسفه من از ابتدای ورودم به فوتبال بوده است. گواردیولا در پایان نیز عنوان کرد: اگر به مربیگری رو نمی آوردم، دوست داشتم ادامه تحصیل بدهم. شاید نویسنده می شدم. ریاضی و اعداد هیچ گاه از علاقه مندی های من نبوده اند. فوتبال ایتالیا، نیازمند داربی دلامادونینا دو
حاتمی: پولی که به حنیف دادم پول توجیبی او بود
تا قبل از بازی استقلال و ملوان در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ فرزاد حاتمی، مهاجم سپیدپوشان انزلی از امیر قلعه نویی بسیار گلایه کرده بود. جایی که او را تا روزهای پایانی نقل وانتقالات لیگ برای انتقال به استقلال می خواسته اما به یکباره و در ساعات پایانی قید همکاری با او را زده است. حاتمی که نتوانسته در این زمینه و چرایی نخواستنش جوابی از قلعه نویی بگیرد درباره این بازی و اتفاقات حاشیه ای آن با گل
روشن: به خاطر منافع باشگاه صحبتی علیه استقلال و قلعه نویی نمی کنم
... وی افزود: قرار شد به خاطر منافع استقلال و اینکه تیم بتواند سهمیه آسیا را کسب کند، صحبتی نکنم. این درخواست را افشارزاده و بزرگانی که در جلسه امروز حضور داشتند با من مطرح کردند و من هم به خاطر استقلال سعی می کنم، صحبتی نداشته باشم. البته صحبت نکردن من تغییری در استقلال ایجاد نخواهد کرد. پیشکسوت استقلال در خصوص اظهارات امیر قلعه نویی که گفته بود روشن جایگاه و عقبه ای در مربیگری ندارد، گفت: جواب ابلهان خاموشی است! تنها پاسخ من به این اظهارات این است که اگر قلعه نویی توانست مدرک من را بخواند، دیگر هیچ حرفی نمی زنم! 1140 ...
کلنجار با علی منصوریان در روزهای پرالتهابش !
توپ بگذاریم همین فولاد که باید به ملاقاتش برویم مترصد یک لغزش است تا خودش را بالاتر ببرد. نفت اگر بخواهد بی چون و چرا تکتازی کند باید سرنوشت خودش را به دست خودش رقم بزند و دل به قضا و قدر نسپارد. قبول دارید این هفته ها می تواند آبستن اتفاقات عجیب و غریب باشد. من بیشتر از این موضوع را باز نمی کنم. مطمئن باشید حق به حقدار خواهدرسید. بالاخره یک نفر آن بالا نشسته و همه چیز را می
90/ برای نفتی ها کری نمی خوانیم چون جام حذفی یادمان نیست!
پیروزی پرگل ذوب آهن مقابل نفت صدرنشین تمام معادلات بالای جدول را به هم زد و از این پس چند تیم مدعی اصلی قهرمانی هستند و کوچکترین لغزشی می تواند جام را دست به دست کرده و به هفته پایانی بکشاند. حال اینکه چه تیمی به مقام قهرمانی برسد باید گفت پنج، شش تیم شانس دارند. در این رابطه گفت و گوی نود را با قاسم دهنوی هافبک ذوب آهن بخوانید: 90: واقعاً فکر می کردید پنج گل به نفت صدرنشین بزنید؟ ما
90/ به جان سه دخترم روحم از دوپینگ اینها خبر ندارد
روحش از این ماجرا خبر ندارد. اسلامی می گوید: آبروی من را بردند و یکسری هم از این قضیه دارند سواستفاده می کنند. متاسفم که زحمات چندین ساله من را اینگونه به باد دادند. نمی دانم باید چه بگویم وقتی 5 نفر دوپینگی هستند جایی برای صحبت باقی نمی ماند فقط این را می توانم بگویم که هیچ خبری نداشتم و وقتی شنیدم دود از کله ام بلند شد. شما خودتان من را می شناسید به جان 3 دخترم قسم می خورم که من روحم بی خبر است. من
90/ من که فحاشی نشنیدم!
فرودگاه اهواز برایشان به وجود آمده بود اما نه تنها خبری از حکم کمیته انضباطی شد بلکه ناظر سازمان لیگ در آن دیدار هم هیچ صحبتی از فحاشی به تیم میهمان را نشنیده بود و در مصاحبه با نود گفت: هر چه دیدم، اتفاقات معمول این روزهای لیگ برتر بود و بس! پس از دیدار یکی، دو روز پیش استقلال در برابر ملوان بندر انزلی هم افشارزاده در گفت وگو با رسانه ها مدعی شد تماشاگران میزبان در جریان این بازی به تیمش
90/ مخالف واگذاری سرخابی ها به خودروسازان هستیم
به این شرح است: 90: آقای حسینی موضوع ورود بانوان به ورزشگاهها باز هم مورد توجه افکار عمومی قرار گرفته است نظر شما در این خصوص چیست؟ بنده فقط می توانم از نظر جامعه شناسی، فرهنگی و بعد ورزشی در این رابطه صحبت کنم و نظر تخصصی برعهده اشخاص اصلح در این خصوص است. 90: ممکن است بیشتر توضیح دهید؟ در این مورد ویژه نیاز است علما و مراجع تقلید از لحاظ مذهبی نظرشان را بیان کنند و بر طبق