پا و عصا به دست در میان جمعیت در روز قدس، انتخابات و.. شرکت می کنند و هنوز سرفه های جانبازان شیمیایی در گوش شهر می پیچید. به بهانه هفته دفاع مقدس به سراغ یکی از جانبازان جنگ تحمیلی رفتیم تا پای صحبتها وخاطرات این دلاور مرد بنشینیم شاید که گوشه ای از عظمت دلاورمردیهای رزمندگان را درک کنیم. جناب آقای محسن ستارنژاد از جانبازان و رزمندگان دوران طلایی هشت سال دفاع مقدس است،که با
همواره برای رعایت حقوق بسیجیان به مسئولان امر تاکید و توصیه داشت. او که از روحیه ایثار و استقامت کم نظیری برخوردار بود، با برخوردها و صفات اخلاقی اش در واقع معلمی نمونه و سرمشقی خوب برای پاسداران و بسیجیان بود و خود به آنچه می گفت، عمل می کرد. عشق و علاقه نیروها به او نیز از همین راز سرچشمه می گرفت. برای شهید همت مطرح نبود که چکاره است، فرمانده است یا نه. همت یک رزمنده بود، همت هم مرد جنگ بود و هم
در ادامه این مطلب آمده است:درست 5 روز از شروع جنگ نگذشته بود که به لحاظ ضرورت و نیاز به نیرو در جبهه های جنوب، از بوشهر با شتاب به فرماندهی عباس کامکاری به سمت اهواز حرکت کردیم. همگی دارای سلاح سبک ژ-3 اما مصمم . عصر بود که به شهر اهواز رسیدیم .شهر خالی از سکنه بود، ورودی شهر چهارشیر جز تعدادی رزمنده هیچ فرد عادی دیده نمی شد و اکثرمردم به ناچار کوچ کرده بودند. ما را به مدرسه ای جهت