سایر منابع:
سایر خبرها
برانکو: تسلیم نمی شوم
کنیم و با آوردن دو سه یا چهار بازیکن تیم فرق می کند. به نظرم بازیکنان ما قهرمانانه بازی کردند. امروز بنگر، علیپور را نداشتیم. برانکو در مورد پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه یک روزنامه نوشته بود اگر می دانستم پرسپولیس چنین مشکلاتی دارد به این تیم نمی آمدم، گفت: از سوال تان تشکر می کنم و دیروز هم همین صحبت مطرح شد و چنین صحبتی نکردم و آگاهانه می دانستم می آیم به تیمی که ایده آل نیست و تسلیم هم نخواهم شد و طبیعی است به همراه کادر مدیریتی باشگاه پرسپولیس را به شکلی بسازیم که هواداران دوست دارند. ...
قلعه نویی بازیکنی را که قهر کند، بازی نمی دهد!
ستار همدانی مربی استقلال عنوان کرد استقلال بن بست فنی ندارد، مشکلاتی وجود دارد که در راس آنها آقای افشارزاده و هیات مدیره هستند. همدانی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، گفت: بازی با پدیده می توانست شروع دوباره ای برای استقلال باشد و تیم به قهرمانی نزدیک شود، اما متاسفانه بعد از کسب تساوی، قهرمانی برای استقلال کمرنگ شد و حالا دنبال کسب سهمیه آسیایی هستیم. پدیده به هدفش رسید
آزاده نامداری سکوتش را شکست+عکس
حالا حالاها زندگی کند. اشتباه کردن به معنی پرت شدن از یک پرتگاه نیست. ما اجازه داریم اشتباه کنیم و اجازه داریم اشتباهمان را جبران کنیم و حتی معتقدم اجازه داریم تجربه کنیم بدون آسیب زدن به کس دیگری. اما همه دل نگرانی مان باید این باشد که به کسی آسیب نزنیم. من هم از همه این ماجراها گذشته ام و با خوشحالی بیشتر از قبل به زندگی ام ادامه می دهم. * و سوال آخر ... به نظرتان تیتر این مصاحبه چه می تواند باشد؟ (کمی فکر می کند و بعد با لبخند می گوید:) من حالم خوب است! این آخرین مصاحبه من است و دیگر دوست ندارم در این باره صحبت کنم. ...
صحبت های تونی اولیویرا پس از برد مقابل پیکان
پایان فصل داریم.بنابراین نمی شود از هم اکنون تراکتور را قهرمان دانست. وی درباره اینکه مدیرعامل باشگاه پیکان معتقد بوده دقیقی نباید پنالتی را می زد زیرا سال گذشته در تراکتورسازی حضور داشته، گفت: من نمی دانم که مربی باید در مورد این مسائل حرف بزند یا مدیرعامل. البته به من هم مربوط نمی شود خودشان می دانند. من راجع به بازیکنان خودم حرف می زنم. اصلا نمی دانم پنالتی بود یا نه. من اتفاقی که در
عیدی امین را بشناسید!
نام کامل عیدی امین ، عیدی امین دادا اومی بود ، وی در حدودسال های 1923 تا 1925 در یکی از مناطق شمالی اوگاندا به دنیا آمد ، پدرش کشاورز و مسلمان بود و گفته می شود که مادرش یک جادوگر بوده است. والدین امین در خردسالی از هم جدا شدند و امین به وسیله مادرش بزرگ شد ، وی سومین فرزند ، از 8 فرزند مادرش بود.امین فقط تحصیلات ناقص ابتدایی را طی کرد ولی در ورزش مهارت زیادی داشت. وی خیلی زود به ارتش اوگاندا
چه کسی جایگزین ژنرال می شود؟!
از علاقه اش به مربیگری در استقلال حرف زده و به نظر می رسد که امسال بیش از هر زمان دیگری به آرزویش نزدش شده است چرا که از مدت ها قبل بنرهای شمارش معکوس او برای بازگشت به تیم محبوبش در استادیوم های مختلف دیده می شود. بازگشت منصوریان به استقلال البته دو مانع دارد؛ یکی مخالفت باشگاه نفت تهران با جدایی سرمربی موفقش و دیگری هم موضع گیری عده ای از پیشکسوتان استقلال در قبال سرمربیگری علی منصور در
خبرهای خوبی برای استقلال در راه است!
تهران و تراکتورسازی یکی قهرمان می شود.هر دو تیم شانس 50_50 دارند. *با توجه به اینکه منصوریان یک استقلالی است دوست ندارید نفت قهرمان شود؟ همین الان هم منصوریان با تیم نفت و بچه های بی نام و نشان افتخار بزرگی کسب کرده و از نظر من قهرمان است. * پیروزی در دربی یا کسب سهمیه؟کدام یک را دوست دارید برای استقلال در این فصل ضعیف اتفاق بیفتد؟ پرسپولیس را که خیلی برده
دو برابر شدن آمار گلزنی نیمار نسبت به فصل گذشته
به گزارش ورزش 11، رکورد 30 گل در 41 بازی نیمار بدین معناست که این بازیکن تا به اینجای فصل دو برابر فصل گذشته گلزنی کرده است. نیمار فوق ستاره بارسلونا با به ثمر رساندن 2 گل در دیدار سه شنبه شب مقابل پی اس جی، تعداد گلهای زده خود برای بارسلونا در این فصل را به عدد 30 رساند. او این کار را تنها در 41 مسابقه انجام داده است و به علاوه این بدین معناست که وی در این فصل دو برابر فصل 2013/14
اولیویرا: راه زیادی تا قهرمانی داریم
صحبت کنیم چون سه بازی مهم دیگر باقی مانده و خیلی راه در پیش داریم. سرمربی تراکتورسازی درخصوص اظهارنظر مدیرعامل باشگاه پیکان مبنی براینکه دقیقی نباید پنالتی را می زد، اظهار داشت: من نمی دانم آیا مربی باید تصمیم بگیرد یا مدیرعامل که چه کسی پنالتی باید بزند. من اصلاً نمی خواهم اظهار نظر کنم و اصلاً در این مورد نظری ندارم ضمن اینکه اصلاً نمی دانم و صحنه را ندیدم که آیا پنالتی بود یا نه.
از گلهای ساده لوحانه در کرج تا فامیل بازی در انزلی
برتر اظهار داشت: آن چیزی که دیدم، آینده ای بزرگ برای سایپا بود. ما بازی را خوب شروع نکردیم اما از نظر ذهنی خوب بودیم که همین مسئله باعث پیشرفت مان شد. فصل آینده سایپا رقیب بزرگی برای تیم هایی خواهد بود که قصد قهرمانی دارند. وی در ادامه افزود: گل ما که در دقایق پایانی بازی به ثمر رسید، صددرصد سالم بود و یک پنالتی نیز برای ما گرفته نشد. من از محسن ترکی گله ندارم، چرا که او داور بی قصد و
معاون وزیر خارجه آمریکا: ایران می خواهد قدرتش جدی گرفته شود
عناصر تندروی ایران نشان خواهند داد، هنوز بیشتر قدرت در اختیار آنهاست و این عناصر واقعا اقدامات ستیزه جویانه تری انجام دهند. شما می توانید همزمان هر دوی این آینده ها را تصور کنید. بنابراین من نمی دانم اوضاع در خصوص اقدامات ایران به چه صورت پیش خواهد رفت. آنچه می توانم به شما بگویم این است؛ ایران در چارچوب مذاکرات در مورد این توافق هسته ای گفته است، می خواهد به عنوان بازیگری مهم و مسئول در
جلالی: گل صحیح و یک پنالتی برای سایپا گرفته نشد
خواهد شد. جلالی در مورد داوری مجددا تاکید کرد: من آقای ترکی را داور بزرگی می دانم. مطمئن باشید که گل ما درست بود و یک پنالتی برای تیم ما گرفته نشد. هر چند ما در شروع خوب نبودیم اما این دو اتفاق در دقایق پایانی رخ داد. ما باید چند نقطه تیم مان را برای دیدارهای آینده برطرف کنیم. ما در 9 بازی از داور ضرر کرده ایم و در یک بازی سود برده ام. با این حال هیچ وقت اعتراض نکردیم به خاطر اینکه
بازگشت گواردیولا به نیوکمپ
ایمان سهرابی: آبی و اناری های کاتالان این روزها حسابی آماده نشان می دهند و اگر چه پیروزی در آخرین بازی خود در لالیگا را مدیون گل آفساید مسی بودند، اما آتشی ترین مثلث حمله یعنی ام اس ان (MSN) مسی، سوارز و نیمار را در اختیار دارند. در آن سو اما باواریایی ها مصدوم دارند و باید دید تدبیر پپ برای بازی حساس نیمه نهایی چمپیونزلیگ چیست. البته به قول گزارشگر معروف فوتبال اسپانیا اگر بایرن در روز خوبش با
مهندسی مجدد بازار پول
. بنابراین صحبت من به عنوان طرح مساله این است که اگر فرض کنیم مذاکرات 1+5 پیشرفت مورد انتظار را داشته باشد و به توافق جامع در مورد موضوع برنامه هسته ای دست یابیم، قاعدتاً مردم انتظار دارند با رفع تحریم ها گرهی از مسائل اقتصادی هم گشوده شود. مردم انتظار رشد اقتصادی و خروج از مشکلات فعلی را دارند در حالی که به نظر من پس از حل و فصل مسائل هسته ای، راه بسیار دشواری تا بهبود وضعیت موجود در پیش است. رفع
پرسپولیس در حسرت سه امتیاز
/> *پانادیچ مربی تیم پرسپولیس پیش از سایرین به زمین آمد و موانع تمرینی بازیکنان را در زمین چید. *ابراهیم شکوری بازیکن تیم سایپا که سابقه حضور در پرسپولیس را در کارنامه دارد در برخورد با برخی بازیکنان پرسپولیس به گرمی با آنها روبه رو شد. *از طرف باشگاه سایپا دسته گلی برای برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس در نظر گرفته شده تا پیش از بازی به وی اهدا شود. همچنین یک دسته گل هم برای یکی
نوری: باشگاه قصد دارد فصل بعد تیم خوبی ببندد؛ دربی را قول می دهم می بریم
نمی کرد 2 گل جلو می افتادیم و بازی را می بردیم." نوری در مورد صحنه پنالتی اظهار داشت:" من در آن صحنه سر خوردم اما برخوردی با بازیکن سایپا نداشتم و او خودش را به زمین انداخت." وی در خصوص شرایط تیم گفت:" ما هواداران را خیلی اذیت کردیم و از دست ما عصبانی هستند برای همین من از آن ها عذر می خواهم ولی می دانم باشگاه قصد دارد برای فصل آینده یک تیم خوب و قدرتمند ببندد. مطمئن باشید فصل
جلالی: داور پنالتی وگل درست ما را نگرفت!
است و امیدوارم اینطور باشد. وی در مورد اینکه چرا می گوید در سایپا شاید نباشد، گفت: به لحاظ تجربیات قبلی ام این را می گویم من نمی دانم از سه سالگی دو سالگی در فوتبال بودم از روزی که یادم می آید در فوتبال بودم. تحولات فوتبال را می شناسم و باشگاه سایپا را دوست دارم و دلم می خواهد در این باشگاه کارم را ادامه بدهم و کاری که کردیم زمینه ساز یک آینده بزرگ است و طبیعی است که وقتی چیزی را می
جلالی:سال بعد رقیب بزرگی برای مدعیان خواهیم بود
به گزارش مشرق ، مجید جلالی پس از تساوی 2 بر 2 سایپای البرز مقابل پرسپولیس در هفته بیست وهفتم مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: آن چیزی که دیدم، آینده ای بزرگ برای سایپا بود. ما بازی را خوب شروع نکردیم اما از نظر ذهنی خوب بودیم که همین مسئله باعث پیشرفت مان شد. فصل آینده سایپا رقیب بزرگی برای تیم هایی خواهد بود که قصد قهرمانی دارند. وی در ادامه افزود: گل ما که در دقایق پایانی بازی به ثمر
جلالی: سایپا باکلاس است و به داوری اعتراض نمی کند/ دو سال دیگر مدعی قهرمانی هستیم
چون جوان های خوب و باتجربه های تاثیرگذاری در این تیم هستند. وی درباره عملکرد تیم داوری بازی هم گفت: ترکی را از بهترین داورهای ایران می دانم و عادت کرده ام که اشتباهات داوری را بپذیرم. ترکی داور بزرگی است اما این را هم بدانید که گل ما درست بود و داور یک پنالتی هم برای ما نگرفت. تمام این اتفاقات هم در 10 دقیقه آخر رخ داد. ما شروع خوبی نداشتیم اما می توانستیم برنده بازی باشیم.
کریمی: ایل و تبار بازیکنان، اعتراض می کنند
به گزارش "ورزش سه"، فیروز کریمی در کنفرانس مطبوعاتی پایان بازی با نفت گفت: اصلا حق ما در این بازی باخت نبود، بسیار خوب بازی کردیم و حداقل یک امتیاز حق ما از این بازی بود که به آن نرسیدیم. هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم موقعیت های بسیار خوبی داشتیم که می توانستیم توسط آنها به گل برسیم اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد. وی در رابطه با بازی بازیکنانش گفت: اصلا دوست ندارم عملکرد فردی بازیکنان
ناگفته های آزاده نامداری از ازدواج و طلاقش
ادامه می دهم. * و سوال آخر ... به نظرتان تیتر این مصاحبه چه می تواند باشد؟ (کمی فکر می کند و بعد با لبخند می گوید:) من حالم خوب است! این آخرین مصاحبه من است و دیگر دوست ندارم در این باره صحبت کنم. به گزارش ایسنا، نامداری به تازگی مصاحبه ای مفصل با مجله زندگی ایده آل انجام داده و در آن از علل طلاقش و همچنین چرایی انتشار آن عکس سخن گفته است. پرده اول: هیس
پیام بنگر برای هواداران پرسپولیس: پایم شکسته اما خیالتان راحت مقابل استقلال بازی می کنم
خدا که بد نمی دهد! اتفاق است و به هر حال در فوتبال حرفه ای این اتفاقات طبیعی است و مجبور شدم پایم را گچ بگیرم. در صفحه شخصی ات در اینستاگرام نوشتی که 10 روز دیگر برمی گردی؟ دکتر معالجم گفته اگر 10 روز پایم توی گچ باشد کافی است و بعد از باز کردن گچ می توانم به تمرینات گروهی برگردم. عجب، مگر می شود؟ ان شاءا... که می شود. خیلی بد شد اصلاً دوست ندارم در این شرایط
نوری: پایم لیز خورد و پنالتی دادم
به گزارش ورزش 11، محمد نوری در پایان دیدار دو تیم سایپا و پرسپولیس گفت: زمانی که گل را به ثمر رساندم داور وسط، گل اعلام کرد اما کمک داور گفت که هند شده است. نمی دانم کمک داور از فاصله 50 متری چگونه آن صحنه را دید. وی ادامه داد: واقعا نمی دانم که توپ به دستم خورد یا نه، اما اگر هم خورده باشد از عمد نبوده است. این کمک داور در نیمه اول کرنری که واقعا کرنر نبود را به سود سایپا اعلام کرد که
اولیویرا: هنوز خیلی راه تا قهرمانی داریم/ صحنه پنالتی پیکان را ندیدم
می توانستیم چیزی بگویم اما هنوز 3 بازی باقی مانده است. خیلی راه داریم برای رسیدن به بالای کوه. وی در مورد اینکه مدیرعامل باشگاه پیکان معتقد بوده دقیقی نباید پنالتی را می زد زیرا سال گذشته در تراکتورسازی حضور داشته ، گفت: من نمی دانم که مربی باید در مورد این مسائل حرف بزند یا مدیرعامل. البته به من هم مربوط نمی شود خودشان می دانند. من راجع به بازیکنان خودم حرف می زنم. اصلا نمی دانم پنالتی بود یا نه. من اتفاقی که در محوطه جریمه افتاد را ندیدم.
نوری:دربی را حتماً می بریم
به گزارش خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا) , محمد نوری پس از تساوی دو بر دو مقابل سایپا اظهار داشت: گلی که زدم به نظرم درست بود، داور مسابقه هم آن را گل محسوب کرد، اما نمی دانم کمک داور چطور آن صحنه را خطای هند اعلام کرد، اگر توپ به دستم خورده است، نمی دانم و اصلاً عمدی نبوده است . وی ادامه داد: همان کمک داور یک کرنر به ضرر ما گرفت که همان ضربه تبدیل به گل شد، اما گل سالم ما را مردود اعلام
یازده بازیکن انتخابی فصل 15-2014 لیگ برتر ویژه
راست: ناتانیل کلاین / سوتهامپتون این دفاع راست 24 ساله باهوش و سریع و قوی هم به تیم ملی انگلیس دعوت شده و هم باشگاه های بزرگی برای خریدنش صف کشیده اند. او جلوتر از برانیسلاو ایوانویچ در چلسی و پابلو زابالتا در منچستر سیتی قرار می گیرد، ولو آنکه خیلی ها نبردهایش را با علاقه تماشا نکرده باشند. در این پست باید به بازی های خوب آنتونیو والنسیا در منچستر یونایتد هم اشاره کرد که در پست غیر تخصصی اش
نوری: می داوودی اشتباه کرد
این اتفاقات حاشیه ای نمی افتد و اگر هم نبودیم که خودشان می دانند. از هواداران عذرخواهی می کنم و دست دست تک هواداران را می بوسم. او در مورد پنالتی ادامه داد:زمانی که گل را به ثمر رساندم داور وسط، گل اعلام کرد اما کمک داور گفت که هند شده است. نمی دانم کمک داور از فاصله 50 متری چگونه آن صحنه را دید.واقعا نمی دانم که توپ به دستم خورد یا نه، اما اگر هم خورده باشد از عمد نبوده است. این کمک
مجید جلالی: سایپا تا دو فصل دیگر قطعاً مدعی قهرمانی خواهد بود؛ سعی می کنم سایپا در کرج بماند
به گزارش خبرنگار طرفداری ، جلالی گفت: "امروز آینده خوبی برای سایپا می بینیم. شروع خوبی نداشتیم، اما از لحظا ذهنی قدم به قدم جلو می رویم و فصل آینده سایپا رقیب بزرگی برای سایر تیم ها خواهد بود. گل ما درست بود و یک پنالتی به نفع ما گرفته نشد، آقای ترکی داور بزرگی است و به همین دلیل من و بازیکنان اعتراضی نکردیم. آقای ترکی را بهترین داور ایران می دانم. "تیم ما خوب شروع کرد، باید اشتباهات
آمدن دوباره سیاسی بی تدبیری هیأت مدیره بود
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، محمدحسین نژادفلاح در مورد تساوی 2 بر 2 پرسپولیس مقابل سایپا اظهار داشت: در مورد مسائل فنی بهتر است که آقای برانکو توضیح دهند من نمی توانم چیزی بگویم. وی در خصوص ادامه فعالیتش در پرسپولیس گفت: من با تمام مسئولیت هایی که یک مدیرعامل دارد با همان اختیارات در پرسپولیس کار می کنم به نظر من آمدن دوباره سیاسی به پرسپولیس اصلاً معنی نداشت و این بی تدبیری
برانکو: گل ساده لوحانه ای که خوردیم، ما را عقب انداخت
پاسخ به این سوال که آیا از اینکه سرمربی پرسپولیس شده است پشیمان است، گفت: باز هم ممنون که این سوال را مطرح کردید. در نشست خبری قبل از بازی هم این سوال مطرح شد و من تاکید کردم هرگز در جایی نگفتم از آمدنم به پرسپولیس پشیمان هستم. من آدم بزدلی نیستم و برای آمدن به پرسپولیس آگاهانه تصمیم گرفتم و هرگز هم پشیمان نشده و نخواهم شد. انشاءالله با مدیریت خوب باشگاه و تلاش همه بازیکنان تبدیل به تیمی خواهیم شد که هواداران انتظار دارند.