هفتم مشغول به تحصیل است و در نگاه من بسیار ساکت و مودب می نمود این چنین اظهار نظر می کند: از نظر من یک دانش آموز خوب کسی است که قدردان معلمش باشد خوب درس بخواند که محبت های معلمش رو جبران کند. یک معلم با ویژگی های مثبت معلمی باید در کارش سخت گیر باشد و نه تنها برای حقوق ماهانه و خرج زندگی بلکه برای تعلیم دانش آموزان و در راه خدا تلاش کند. فاطمه از دانش آموزان پرجنب و جوش