سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۲:۱۷Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
مهرخانه ۱۳۹۴/۰۲/۱۳ - ۱۵:۲۵

کارگاه آموزشی زنان و مدیریت مصرف در اراک برگزار می شود

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی از برگزاری کارگاه آموزشی زنان و مدیریت مصرف در اراک خبر داد. به نقل از فارس، زهرا فرجی اظهار داشت: این کارگاه پنج شنبه هفته جاری ویژه زنان خانه دار و با هدف آموزش مدیریت مصرف به خانواده ها برگزار می شود. وی تصریح کرد: همچنین نشست آموزشی زنان و مشارکت مدنی ویژه بانوان عضو تشکل ها و مشاغل دفتری فردا در اراک برگزار می شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)