سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۶:۴۸Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
سازمان دامپزشکی کشور ۱۳۹۴/۰۲/۱۳ - ۱۵:۲۵

افتتاحیه یک واحد مرکز تکثیر ماهیان سردابی در شهرستان فارسان بمناسبت هفته ...

بنا به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری: بمناسبت هفته سلامت در مورخه 7/2/94 دکتر نجاتی مدیر کل دامپزشکی استان به همراه معاونت سلامت و به اتفاق فرماندارشهرستان فارسان آقای مهندس احمدی و تعدادی از نخبگان استان و جمعی از اساتید دانشگاه شهرکرد استان به اتفاق دوربین خبری یک واحد مرکز تکثیر ماهیان سردابی را با ظرفیت هر دوره یک و نیم میلیون تخم چشم زده با مبلغی بالغ بر شش میلیارد ریال که متعلق به یکی از نخبگان استان به نام مهندس کاوه بود را در شهرستان فارسان شهر چلیچه ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)