چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۲:۳۹Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
سلامت نیوز ۱۳۹۴/۰۲/۲۳ - ۱۱:۵۹

ببر سفید به ایران آمد

سلامت نیوز : مدیرعامل مجتمع ورزشی تفریحی پارک ارم سبز گفت: نخستین ببر سفید آلمانی وارد ایران شد. ایرج جهانگیر شامگاه در گفت وگو با ایرنا افزود: این ببر سفید بعد از انجام مراحل ترخیص از گمرک تهران به باغ وحش پارک ارم انتقال داده می شود. وی با بیان اینکه این نخستین ببرسفیدی است که وارد ایران شده است گفت: این ببرسفید با جنسیت ماده چهار ساله است که بعداز یک ماه قرنطینه در باغ وحش ارم برای بازید عموم به محل نگهداری دایمی خود انتقال داده خواهد شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)