چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۱:۲۱Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
نود ۱۳۹۴/۰۲/۲۷ - ۱۱:۳۸

جرارد: نماندن من در آنفیلد تقصیر مسئولان لیورپول نیست

وبسایت رسمی برنامه نود - کاپیتان کهنه کار قرمزپوشان مرسی ساید از هواداران این تیم خواست که مسئولان باشگاه را با خاطر امتناع وی از ماندن در لیورپول مقصر ندانند. به گزارش وبسایت نود، استیون جرارد، هافبک 34 ساله لیورپول که در پایان فصل از این تیم جدا و به لس آنجلس گلکسی آمریکا ملحق می شود، شنبه آخرین بازی خود را برای قرمزپوشان مرسی ساید در ورزشگاه آنفیلد انجام می دهد و با هواداران وداع می کند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)