سایر منابع:
سایر خبرها
مدارس تبریز بیشترین مردودی را خواهد داشت
رسول خطیبی سرمربی ابتدای فصل تراکتور معتقد است ناکامی تراکتور و اتفاقات بازی آخر تبعات اجتماعی زیادی خواهد داشت: من خودم در تبریز حضور داشتم و ناراحتی هواداران را دیدم. امسال آماری که از وزارت آموزش و پرورش خواهید دید بیشترین مردودی در شهر های آذربایجان خواهد بود چون هواداران و نوجوانان به قدری ناراحت هستند که به درس و امتحان خود نمی پردازند. وی در پاسخ به این سوال که چه پیامی برای مردم تبریز
در برنامه نود دیشب چه گذشت؟
اظهار نظر کردند. سوال پیامکی این هفته نود به انتخاب بهترین مربی فصل اختصاص داشت و مخاطبان باید از میان پنج سرمربی تیم های اول تا پنجم جدول یکی را انتخاب می کردند که دو تن از این مربیان خارجی (اسکوچیچ و تونی) و سه تن ایرانی (گل محمدی، منصوریان و فرکی) بودند. با اینکه نامی از مربیان دو تیم استقلال و پرسپولیس در این لیست دیده نمی شد خیلی طبیعی بود که با توجه به سبقه گل محمدی در پرسپولیس و
شعری که فردوسی پور درباره حرکات موزون مدیر سپاهان گفت و پاسخ حسین فرکی!
است ، تیم قهرمان شده و خوشحال بوده است دیگر! نمی دانم چرا می خندی عادل جان . او درباره ادامه فعالیتش با سپاهان گفت: یکسال دیگر با سپاهانی ها قرارداد دارم اما زمان خواستم تا فکر کنم. نمی دانم تقدیرم چی است. سال قبل هم دیدید که باید می رفتم یک پایم را عمل می کردم. الان باید برای پای دیگرم برنامه ریزی کنم. او درباره دست نوشت هایش در طول بازی هم گفت: معمولا 10 موردی را در نیمه اول
خوشحال باشید منِ پیرمرد سکته نکردم!
تراکتورسازی بمانید؟ تبریز بعد از لیسبون شهر دوم من است، دوست دارم بمانم و برای مردم تبریز کار کنم اما این موضوع منوط بر این است که باشگاه هم من را بخواهد. قرار است قبل از ترک ایران با مسوولان تراکتور سازی صحبت کنم تا ببینم به توافق می رسیم یا نه. چند سال است که در ایران حضور دارید، چه چیزی در کشور ما، شما را آزار داد؟ (کمی فکر می کند) مردم ایران همیشه به من لطف داشتند، من هم
افشارزاده: به دنبال تصمیم عقلانی در استقلال هستیم
بهرام افشارزاده درباره جلسه امروز هیات مدیره استقلال گفت: با توجه به حساسیت پس از فصل تصمیم گرفتیم تا بر اساس عدل و منطق تصمیماتی را اتخاذ کنیم. من از هواداران بابت صبوری شان در فصل گذشته متشکرم و به آنها می گویم که برای سال آینده با آسیب شناسی انجام شده، تصمیم گرفتیم از بین مربیان داخلی و خارجی مد نظر هیات مدیره شرح کار دریافت کنیم. بعد از این که مطالعات مورد نظر انجام شد، درباره آینده تصمیم
کوروشی: نمی دانم کدام سیاست باعث شد که دسترسی ها به یک باره در تبریز قطع شود
شرایطی را طی می کنیم. بحث اینکه ما نماینده ایران هستیم ولی استراحت به نفع آنهاست نه، ما این همه فشار را بابت حضور در 3جام تحمل کردیم و تنها تیم ایرانی هستیم که این همه بازی طی یک فصل انجام داده ایم. مسوولان فدراسیون فوتبال از تو مدارک گرفته بودند اما چه شد که دعوت نشدی؟ بله، خیلی امید داشتم که در این اردو چون مدارکم را گرفته بودند حضور داشته باشم اما وقتی دیدم نیستم ناراحت
سوشا: قدم آقا مهدی روی چشم
از بزرگان فوتبال ماست.من خوشحالم که در فوتبال کشورم با بازیکنان بزرگی مثل رضا عنایتی روبه رو شده ام. در طول بازی با رضا عنایتی یا مهاجمان استقلال کری نداشتید؟ خیر، هیچ صحبت و اتفاق خاصی نیفتاد. من زیاد اهل کری خواندن نیستم و ترجیح می دهم که صحبت هایم را بعد از بازی و وقتی که عملکردم مشخص شد انجام دهم. بیشترین چیزی که دوست داشتم این بود که بتوانم رضایت هواداران پرسپولیس را به
برنامه گرفتن از سرمربی ناموفق جالب است
می دهد که شاید می خواهند مربی سابق را ابقا کنند که در نوع خود جالب است. متأسفانه در هیأت مدیره مدیران شجاع نیستند که بتوانند تعارف را کنار بگذارند و یا اینکه پشت پرده معامله ای هست. الان هیأت مدیره می خواهد ژست ناجی بگیرد و مقابل هواداران خود را خوب نشان دهد. آنهایی که در هیأت مدیره ادعای قانون مداری و قانون گذاری دارند، این مسائل را نمی دانند که وقتی قرارداد سرمربی پایان یافته، تعهدی نیست و جلسه لزومی ندارد. واگذاری استقلال و پرسپولیس توجیه اقتصادی ندارد و کسی که این باشگاه ها را بگیرد، دنبال نفع دیگری است که مسئولان باید تحلیل کنند این نفع چیست. امیررضا واعظ آشتیانی ...
مگویان: اوضاع این طوری باشد، می روم
کمک کند اما انگار قرار نیست کسی مشکلاتش را برطرف کند. مگویان توضیح می دهد قراردادش با استقلال برای دو فصل است اما اگر شرایط به همین منوال پیش برود جایی خواهد رفت که پس از یک فصل بازی کردن به تعهدات شان پایبند باشند. داربی را باختید تا فصل به بدترین شکل ممکن برای استقلال به پایان برسد. همین طور است. از این بابت متاسفم و از هواداران عذرخواهی می کنم. برای اینکه یک فصل خوب داشته
هاشم حیدری: اگر 10 بازیکن خیانت کردند بازی های قبلی را چرا باختید؟
یا هر فرد دیگری را دوست نداشته باشد خودش و آبرویش را که دوست دارد. چرا دنبال توجیه هستیم. این 10 بازیکن در دربی خیانت کردند پس چرا شما بازی های قبلی را هم می باختید؟ باید شهامت داشت و واقعیت ها را قبول کرد. به نظر شما حالا که لیگ تمام شده سرمربی استقلال باید از این تیم برود؟ قلعه نویی باید با شهامت از هواداران عذرخواهی کرده و ایراداتش را قبول کند. فوتبال همین است. یک روز در اوج
طالب لو: در جدول دیدم که پیکان سقوط کرد
. وحید در داربی 80 فیکس شد تا پس از بازی با پیکان که با حضور او و برد استقلال به پایان رسید دومین مصافش با دستکش آبی را در فصل جاری تجربه کند. خبر داری که تیم پیکان سقوط کرد؟ بله. جدول را دیده ام و متوجه شدم که کدام تیم ها به رده پایین سقوط کردند. می دانی که در پیکان برخی از دوستان استقلالی ات مثل سیاوش هم توپ می زنند؟ بله. از این بابت ناراحت
من بودم نمی گذاشتم پیکان سقوط کند
نفت باید بگویم که بدشانسی آوردیم. هیچ تیمی به اندازه صنعت نفت لیاقت صعود به لیگ برتر را نداشت. شرایط بدی برای ما پیش آمد و مصدومیت چند بازیکن از جمله خود من باعث شد صنعت نفت لیگ برتری نشود. درباره پیکان چه نظری داری؟ شاید خیلی ها فکر کنند که به خاطر بلاهایی که سر من آوردند از سقوط این تیم خوشحال باشم، اما خدا شاهد است که از ته دل برای سقوط پیکان ناراحت شدم. من شش سال در این
مومنی: ماندن استقلال خوزستان مهم تر از دعوتم به تیم ملی است
مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان می گوید در حال حاضر ماندن تیمم در لیگ، مهم تر از دعوت شدنم به اردوی تیم ملی است. مهدی مومنی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهارکرد: نتایج ضعیف مان کمی به خاطر بدشانسی هایی بود که از ابتدای فصل گریبان گیر تیم مان شد. ما از نظر کیفی خوب بازی می کردیم ولی زمانی که گل می زدیم، نمی توانستیم از آن، دفاع تیمی خوبی
سپهر حیدری: فصل بعد به فوتبال باز می گردم/ گلم به سپاهان را با میلیاردها عوض نمی کنم
پرسپولیس نیوز : کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران با بیان اینکه فصل بعد به فوتبال باز خواهد گشت، گفت: در صورت جذب بازیکنان خوب و پیروزی مقابل الهلال، پرسپولیس قهرمان لیگ قهرمانان آسیا خواهد شد. سپهر حیدری روز دوشنبه افزود: پرسپولیس با بردن شهرآورد دل هواداران خود را همانطور که حق شان است شاد کرد و این هواداران سال هاست که نخندیدند. وی ادامه داد: هواداران پرسپولیس شایسته
واکنش مجیدی به وضعیت این روزهای استقلال
را برای همه ی استقلالی های عزیز در سرتاسر جهان خلق خواهیم کرد. نتایج ضعیف استقلال وایجاد مشقت های روحی برای هواداران در سراسر ایران زمین طی دو فصل گذشته، برای همیشه در کارنامه آقایان پر مدعا ثبت خواهد شد. بی شک در کنار شما خواهیم بود و سرود پر افتخار قهرمانی استقلال را در کنار همه هواداران دوست داشتنی خواهیم سرود.
نتیجه بررسی اتفاقات تبریز در برنامه 90/ پخش تصویر فردی که 2-2 را اعلام کرد +فیلم و تصاویر
حواشی و صحبت های مربیان، بازیکنان و هواداران سرخابی ها پخش شد. ( فیلم حواشی دربی 80 ) در این گزارش هواداران استقلال از شکست تیمشان در دربی 80 به شدت ناراحت بوده و گله می کردند و خواستار رفتن قلعه نویی از این تیم بودند. نکات هفته پایانی، جدول پایانی لیگ و گلزنان مرور شد. صحنه های حساس داوری دربی 80 از سوی فنایی مورد بررسی قرار گرفت. ( فیلم این قسمت را در اینجا ببینید
سرمقاله روزنامه های امروز/ 29 اردیبهشت
حتی پذیرفته است. با توجه به این که پروتکل الحاقی هنوز در مجلس شورای اسلامی طرح نشده است و در این زمینه هیچگونه الزام حقوق بین المللی برای ایران وجود ندارد، اما از هم اکنون آمریکایی ها فضاسازی و زمینه سازی های خود را در سطح رسانه ها و افکار عمومی آغاز کرده اند و به شدت هم آن را پیگیری می کنند. اما در مقابل از سوی تیم هسته ای اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی مطرح می شود، طرح این
حمله بی سابقه فرهاد مجیدی به قلعه نویی و مدیران استقلال
کنار خواهند رفت و دوباره به کمک و حمایت شما عدد و نماد جدیدی را برای همه استقلالی های عزیز در سراسر جهان خلق خواهیم کرد. نتایج ضعیف استقلال و ایجاد مشقت های روحی برای هواداران در سراسر ایران زمین طی دو فصل گذشته، برای همیشه در کارنامه سیاه آقایان پرمدعا ثبت خواهد شد. بی شک در کنار شما خواهم بود و سرود پر افتخار قهرمانی استقلال را در کنار همه هواداران دوست داشتنی خواهیم سرود .
منتجب نیا:شورای راهبردی منحل شود،به وحدت می رسیم
می کنیم و تا به حال هم استقلال داشته ایم و در دوران انتخابات لیست جدا می دادیم. با این حال و با توجه به اینکه در سال های گذشته چند دستگی اصلاح طلبان نتیجه خوبی در بر نداشته است و اعتماد ملی هم هیچ گاه حاضر نشده در گروهی که اصلاح طلبان برای او تصمیم گرفته اند، قرار بگیرد و معمولا خودش لیست جداگانه داده است، فکر نمی کنید که این کار موضع اصلاح طلبان و خودتان را تضعیف می کند؟
مجیدی: بی کفایت ترین هیئت مدیره و کادرفنی تاریخ استقلال به زودی می روند
عزیز و دوست داشتنی روزهای روشن استقلال نزدیک است. به زودی بی کفایت ترین هیئت مدیره و کادرفنی تاریخ باشگاه بزرگ استقلال کنار خواهند رفت و دوباره به کمک و حمایت شما عدد و نماد جدیدی را برای همه استقلالی های عزیز در سراسر جهان خلق خواهیم کرد. نتایج ضعیف استقلال و ایجاد مشقت های روحی برای هواداران در سراسر ایران زمین طی دو فصل گذشته، برای همیشه در کارنامه سیاه آقایان پرمدعا ثبت خواهد شد. بی شک در کنار شما خواهم بود و سرود پر افتخار قهرمانی استقلال را در کنار همه هواداران دوست داشتنی خواهیم سرود . ...
اتفاقات تبریز به روایت نود ؛ بزرگ ترین دروغ لیگ برتر را چه کسی گفت؟
برنامه نود طبق روال هر هفته خود دوشنبه شب با محوریت بررسی حواشی هفته پایانی لیگ و دربی پایتخت از ساعت 22:40 آغاز شد و عادل فردوسی پور در ابتدای برنامه اعلام کرد تا پایان این فصل دو برنامه دیگر در تاریخ های 4 و 11 خرداد خواهیم داشت و پس از آن برنامه نود تا شروع لیگ پانزدهم تعطیل خواهد شد. یک پنالتی استقلال گرفته نشد محمد فنایی گفت یک پنالتی برای استقلال روی امید ابراهیمی
برانکو:از دقیقه یک تا 90 تشویق می خواهیم!
که در همین تهران کار الهلال را یکسره کنیم. برای رسیدن به این هدف مهم تشویق و دلگرمی هواداران را می خواهیم و مطمئن هم هستیم سه شنبه این اتفاق می افتد. ولی خیلی ها نگران بازی برگشت در عربستان هستند. ما معمولاً خاطره خوبی از بازی در عربستان نداریم و ... ما بازی به بازی باید فکر کنیم. با شناختی که از فوتبال عربستان دارم، می دانم در مسابقه برگشت کار به مراتب سخت تری داریم ولی فعلاً
قرار نیست کروش تا قیامت در ایران بماند
تراکتور و نفت نداشتیم اما وقتی که فهمیدم نتیجه بازی تراکتور و نفت 3 بر یک شده، خیلی ناراحت شدم و حتی همان موقع روی زمین نشستم. واقعاً باور نمی کردیم در نیمه دوم، تراکتور بازی برده را با تساوی عوض کند. برخی ها معتقدند قهرمانی سپاهان با حمایت مسئولان فدراسیون بود، نظر شما چیست؟ من اصلاً به این حرف ها توجهی نمی کنم. بعضی ها می خواهند قهرمانی سپاهان را لوث کنند. ما زحمت کشیدیم و از بین
از نتایج دو فصل اخیر احساس شرم می کنم
فصل اخیر گفت: همان نظری را دارم که هواداران دارند. تنها تغییرات در کادرفنی کافی نیست. من به عنوان عضو کوچک خانواده بزرگ استقلال از نتایج به دست آمده در دو فصل گذشته احساس شرم می کنم و اگر جای آقایان هیأت مدیره و مدیرعامل بودم، همین امروز استعفا می دادم. مجیدی به خاطره ای تلخ درباره ورود امیر قلعه نویی به استقلال اشاره کرد: به یاد دارم روزی را که تیم استقلال در صدر جدول بود و تیم به فینال جام حذفی
رحمانی: اگر فولاد هشتم می شد کمتر ناراحت بودم
می کنم حفظ او بهترین کار ممکن بود. به هر حال دراگان از تیم شناخت دارد و می تواند برای فصل آینده فولاد را تقویت کند. امیدوارم او در فصل بعد هم به جوان ها بها بدهد. خودت هم قرار است در فولاد بمانی؟ تا الان که مانده ام، امیدوارم باز هم بمانم. فصل تلخی را پشت سر گذاشتی، درست است؟ خودتان می دانید چه جریان هایی به وجود آمد ولی الان احساس خوبی دارم. من خیلی به خودم رسیدم
مکویان: عصبانی بودم به تابلو لگد زدم
. آنها باید می رفتند و با هواداران خودشان شادی هایشان را تقسیم می کردند. هر چه بود تمام شد. باخت بدی بود. خیلی، اصلاً انتظارش را نداشتیم به پرسپولیس ببازیم. به رقیب بی احترامی نمی کنم اما شایستگی برد را نداشتند. از یک موقعیت نصفه و نیمه به گل رسیدند. استقلال نسبت به پرسپولیس برتری محسوسی در زمین داشت. موقعیت بهتری روی دروازه شان خلق کردیم. نمی دانم اما مثل چند دیدار گذشته ناعادلانه
گل محمدی بهترین مربی لیگ برتر از نظر بینندگان “90”
سپاهان اظها ر کرد: سپاهان همیشه مدیریت باثباتی داشته است به همین دلیل این تیم را انتخاب کردم و به سپاهان آمدم. شاید در مقاطعی از فصل مشکلاتی داشتیم ولی همه چیز خیلی زود به اتمام رسید و روزهای خوب آغاز شد. او درباره حضور محرم نویدکیا در ترکیب تیمش نیز بیا ن کرد: به تک تک بازیکنانم اعتقاد دارم اما محرم نویدکیا تاثیر زیادی در ترکیب تیم ما دارد. او بعد از آغاز سال نو محبت کرد و دوباره برای
پورحیدری: از قلعه نویی نمی ترسیدیم!
سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 0 درباره جلسه هیأت مدیره می خواستیم سؤال کنیم. قرار شد آقای افشارزاده در این باره حرف بزنند و ما صحبتی نکنیم. ایشان سخنگو هستند. استقلال فصل بدی را سپری کرد. در این باره که می توانید حرف بزنید؟ مسلماً فصل برای ما خوب نبود و کسی راضی نیست. هواداران هم فصل سختی را پشت سر گذاشتند. آقای پورحیدری می خواستیم شفاف بحث هایی را با شما
حرف های مترجم ایرانی چاوز: او انسان راستگویی بود
را می خوانید. شما چند سال در سفارت ایران در کاراکاس فعالیت داشته اید؟ من در سال 2005 هم زمان با سفر رییس جمهور وقت ایران به ونزوئلا رفتم. من برای تحصیل در دانشگاهی در اسپانیا پذیرش گرفته بودم، اما در آن سفر یکی از پروژه های وزارت صنایع ایران شکل گرفته بود و از من خواسته شد که بمانم. من به عنوان مترجم حضوری یکی از شرکت ها که جزئی از آن پروژه بود در نشست ها حضور داشتم و نظر سفیر
90/ تیموریان هر کاری کند فحاشی نمی کند
رخ می داد. شک نکنید دیگر جام حذفی را از دست نمی دهیم. 90: خدایی حق کدام تیم بود قهرمان شود؟ انصافاً حق ما بود چون 22 هفته نباختیم و چندین هفته هم صدرنشین بودیم. بعد از ما اگر چهار هفته دیگر لیگ ادامه داشت حق ذوب آهن بود که قهرمان شود و بعد تراکتورسازی که هر تیمی این هواداران را داشته باشد چند هفته زودتر می تواند قهرمان شود. بعد هم حق سپاهان بود! 90: به نوعی فولاد و سپاهان قهرمانی