چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۲:۱۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
باشگاه پرسپولیس ۱۳۹۴/۰۲/۲۸ - ۱۰:۰۹

درگیری بازیکن استقلال با مربی پس از شکست در دربی

بازیکن ملی پوش استقلال پس از شکست در دربی با مربی تیم در رختکن درگیر شد. به گزارش نامه ، امیر قلعه نویی در دیدار دربی هاشم بیک زاده را نیمکت نشین کرد و زمانی که در اواسط بازی قصد داشت وی را به زمین بفرستد، با واکنش منفی این بازیکن مواجه شد. بیک زاده به بهانه ناآمادگی اعلام کرد که به زمین نخواهد رفت تا نشان دهد به نیمکت نشینی خود معترض بوده است. پس از پایان بازی رجبی مشاور امیر قلعه نویی در رخکتن از بیک زاده انتقاد کرد و مدعی شد وی باید به بازی می رفته است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)