سایر منابع:
سایر خبرها
صحنه بداهه سازی کند و دیالوگ، حرکات و حتی صحنه هایی را فی البداهه خلق کند. با اینکه اکثرا شخصیت های نمایشی اش را در سینما باز سازی می کرد؛ اما هیچ گاه فیلم و سینما او را راضی نمی کرد و عشق اول و آخرش، همیشه، تئاتر و بازی بر صحنه تئاتر بود. در هر فیلمی که بازی می کرد، یکی از شرایطش این بود که اکیپ را حتما به اصفهان بکشاند. او مرد حرف و حرکت بود. مرد صحنه بود. ارحام صدر ماند و ماندگار شد. می شد و ...
تئاتر امروز اسماعیل موحدی، کارگردان و بازیگر تئاتر اصفهان که سابقه خوبی هم در زمینه اجرای نمایش های کمدی دارد نیز در این رابطه می گوید: مسلما اگر ارحام صدرامروز زنده بود دوست داشت روی صحنه حضور داشته باشد ولی چند مساله وجود دارد: یک اینکه نوع کار او قابل ارائه بود؟ دو اینکه اصلا آن نوع کار مورد وثوق مخاطب فعلی بود؟ او ادامه می دهد: نبوغ و تیزهوشی رضا ارحام صدر در شیوه کاری خودش که به نوعی ...
روزنامه سیار داده بودند زیرا وقتی که به سالن تئاتر می آمدند قسمتی از زندگی واقعی خودشان را با همان شخصیت ها و خصوصیات می دیدند و حرف های خودشان را از زبان ما می شنیدند؛ پس هم لذت می بردند و می خندیدند و هم تجربه می کردند و می آموختند. آنها برای حرف های انتقادی من در صحنه مدت ها دست می زدند. نگاهی به فیلم های صدر رضا ارحام صدر در سه دهه 40، 50 و 70مقابل دوربین سینما قرار گرفت. او در دهه40 ...