چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۸:۱۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ورزش 11 ۱۳۹۴/۰۲/۲۹ - ۱۲:۴۲

همیشه پای کفاشیان در میان است،حتی در حوادث تبریز! او گفت برویم برای اهدای ...

به گزارش ورزش 11، اسماعیل جبارزاده که باید آخر هفته از رئیس جمهور در استانش میزبانی کند ، یکی از آنهایی بود که روی خط برنامه 90 رفت. او داور را تنها دلیل اتفاقات بازی تبریز می دانست و گفت: جا دارد تشکر کنم از نیروی انتظامی استان که تلاش زیادی کرد برای برگزاری هرچه بهتر بازی. ما از 10 روز جلوتر نگران داوری بودیم. می گفتیم اگر داوری منصفانه باشد ، تماشاگران ما حتی باخت تیم شان را با عیبی یوخ پشت سر می گذارند. همان 10 روز جلوتر همه به این جمع بندی رسیدیم اگر داوری خوب باشد ، اتفاقی نمی افتد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط