سایر منابع:
سایر خبرها
هواداران پرسپولیس رویای فوتبال را تعبیر کردند
ساعت و گروهی دیگر چند روز اما مثل هر اتفاق بدی که فراموش می شود باختن را هم می توان فراموش کرد. رویایی که در بیداری می دیدیم فراموشی در دقیقه صفر؛این اتفاقی است که سال ها دنبالش می گشتیم و هیچ وقت باورمان نمی شد رویای فوتبالی هایی که کلید منطق شان دم دست تر از هر جای دیگری در ذهن شان است خیلی زود تعبیر شود. عصر یکشنبه و بعد از باخت پرسپولیس مقابل استقلال اتفاق عجیبی رخ داد
رنگ وبوی آرامش/ تراکتور برمی گردد؟
یه قهرمان بگی انقدر جوسازی کردن و به این و اون تهمت زدن که به هدفشون که فرافکنی و تاثیر رو داوران و فدراسیون بود رسیدن!کیانی یه کارت گرفت تو فیلم هم هست ولی زیرسیبیلی رد کردن!کیانی و آقایی داور و هل دادن ولی آقایان بخاطر ترس از رفتار بعضی از تراکتوری ها بازم زیر سیبیلی رد کردن! پس به همه ثابت شد دست های پشت پرده داره به نفع کی کار میکنه قطعا با توجه به الطاف عابدینی وفدراسیون
شما بنویسید: تخلف رحمتی سنگین تر بود یا کیانی؟
باید 3 سال از فوتبال محروم بشن اگه حکم پرسپولیس و استقلال اینه ... " تراکتور = آ ل ل ج ن " اول از همه کصافتی به نام آجرلو که مثل شفق و سیاسی و امثال اون فوتبال رو به لجن کشیده به عنوان یک پرسپولیسی میگم رحمتی محرومیت نداشت فوقش اون جلسه تعلیقی اجرا میشد سید جلال هم هیچی ولی کیانی د زد تو سینه داور یاد پیام صادقیان افتادم که یک لمس کردنش 3 ماه آبخورد و کلا فوتبال براش تموم
پیشرفتم را مدیون رادیو هستم/ برای کارکردن در رادیو باید عاشق بود/ دوست دارم فوتبال را ترکی گزارش کنم
وطن پرست گفت:من شب و روز در رادیو بودم و انتظار قدردانی ندارم و رضایت مردم برای من قدرانی است. تبریزمن، سرویس فرهنگی و هنری؛ به مناسبت فرا رسیدن 13 فوریه، روز جهانی رادیو گفتگویی با پیشکسوت نام آشنای رادیو و تلویزیون استان، استاد علی اصغر وطن پرست داشتیم که در ادامه میخوانید: من علی اصغر وطن پرست متولد شهر تبریز در سال 28 مهر 1323 به دنیا آمده ام، جا دارد من این روز بزرگ و جهانی را به همه
زندگی در برزخ بدون تاریخ تولد
برم، فهمیدم دلیلش بی شناسنامه بودن ماست. میگفتن بدون شناسنامه که نمیشه رفت نشست توی کلاس درس! همیشه از دور که مدرسه رو میدیدم، دلم میخواست برم فضای داخل کلاس ها رو ببینم. چادرهایی که کلاس درس بودند و سوزانده شدند رفتن به مدرسه برای سحر که 15 ساله است و خیلی دیگر از هم سن و سالان او همچنان یک آرزو است. نه فقط من، خیلی از بچه هایی که هم سن من هستند، همه دوست داریم بریم مدرسه تا با
شما بنویسید: احکام کمیته انضباطی عادلانه بود؟
تو زمین فقط تصمیم می گیره اون وقت کمیته انضباطی برای چی هست؟؟شما انگار فوتبال نگاه نمی کنی! مجازات سید جلال حداقل مجازات موجود بود ولی رحمتی چهار جلسه واقعا زیاد هست. همه می دونن که همه پشت پرسپولیس اند که قهرمان بشه! در مورد رحمتی بی حمانه اس،ولی ب امید خدا اینم توفیق اجباری میشه برای درخشش ی جوون آینده دار دیگه،هرچند سید حسینی قبلا خودشو ثابت کرده،ب هر حال رحمتی نباید گزک میداد دست
ابهام روز/ تشویق ایسلندی پرسپولیسی ها!
اختلاف کم!!! دوسغتو بنوش لنگی3 از اینکه با اختلاف فقط یک گل به سرورشون باخته بودند خوشحال بودند کلا غیرت تو تیم کم شده فکر کن زمان پروین کسی از بازیکنا جرات میکرد بعد باخت دربی ... کلا فوتبال نگاه میکنید؟ ایسلند هم که تو جام ملتها حذف شد تیمشون رو همینطوری تشویق کردند و ربطی به برد و باخت نداره. این فقط نوع جدیدی از تشویق هست. ایسلندی رو که برای اولین بار
در دفاع از مهدی طارمی: ضدگلوله!
رو بکوبن که هر دفعه هم با بازی عالی طارمی تو دهنی میخورن رقبای پرسپولیس هستن که سعی دارن روحیه بهترین گلزن تیم صدر جدول رو به هم بریزن که با هوشیاری هوادارا و و روحیه عالی طارمی و حمایت های به حقه برانکو همیشه تیرشون به سنگ میخوره طارمی توی هر تیم دیگه ای بود تا الان 5 تا گل هم نزده بود ... نان هافبک های خوب لنگی ها رو میخوره این دایومی .... طارمی مهاجم بسیاز خوبی است ولی
رضا عطاران و رازهای جالبی از زندگی او
کنید، به دیوار هم بزنید، افتخار می کنم که پدر رضا عطارانم. شما بگید، وقتی یک کارمند بانک میاد و کاغذ من رو می گیره، خودش هم همه کارها رو درست می کنه، می تونم بگم نه؟ (با خنده) در هر اداره یا بانکی در محله خودمان که وارد می شوم من را می شناسند و به من لطف دارند و کارم را به نحو احسن راه می اندازند، این سوء استفاده از نام پسرم نیست بلکه یک سرفرازی برای من محسوب می شود. قدم زدن با رضا تو کوچه
اطرافیان شریعت مداری اکثراً میانه رو بودند/ برخی از ارتشی ها و اعضاء ساواک با انقلابی ها همکاری می کردند
. رضاخان از این خلأ برای رسیدن به حکومت بهره برد وگرنه هرگز سلطنت به او نمی رسید. اعلام حکومت جمهوری توسط رضاخان پهلوی/ در سال 42 نیروهای میانه رو جا خالی کردند اما در 56 به صف انقلابیون پیوستند بعد از خلع احمدشاه قاجار، رضا خان در ایران حکومت را جمهوری اعلام کرد و با این طریق در بین مردم مقبولیت یافت. اما تنها سه روز بعد و پس از تسلط بر اوضاع نظام را به شاهنشاه تغییر داد
شکست یک استراتژی/ برانکو خواست، طارمی نه!
، یدونه مهدی کیانی میتونست نتیجه رو سه بر صفر بنفع تراکتور بکنه مثل بازی دیروز با ذوب آهن - پیروزی کودکستانیهای استقلال بر پیرمردهای پرسپولیس - و از همه مهم تر اینکه از تماشای کون بکون زدن بچه کونیهای پرسپولیس یعنی فرشاد و مسلمان و همچنین خنده های پیشکسوتهای پرسپولیس محروم شدیم از بچه ها ممنونیم خوب بودن مثل همیشه ... (البته نه در دفاع)و در دفاع خوب نبودن چون عادت به خوردن گل
آغازِ دوره ای تازه با علی منصور
/> اتفاقات مهم این دربی : - سوراخ سوراخ شدن پینوکیو - ضدحال اساسی به سروش بی چشم و رو که بلد نیست به خداحافظی ظاهری از هواداران تیم سابقش بکنه - اثبات این نکته که فغانی هیچ پخی نیست و الکی گنده اش کردند -برانکو با نبودن یک یارش فهمید که تراکتور رو بخاطر 8 یار غائبش برده نه بخاطر عملکرد فنی تیمش، یدونه مهدی کیانی میتونست نتیجه رو سه بر صفر بنفع تراکتور بکنه مثل بازی دیروز با
آنالیز داوری دربی/ 3 بر یک!
خیلی دل و حوصله داری متن به این طولانی و چرتی رو تایپ میکنی .....خخخخخخ بابا زیادی پررویی دیگه لامصب فغانی پاسش میدادن گلم میزد واستون دیگه چیکار میکرد فوتبال ایران تا طرفدارای بی منطقی مثل تو داره پیشرفت نمیکنه .... فغانی خطا حسینی به اون تابلویی رو نگرفت .... درباره سنگ پای قزوین چیزی شنیدی؟ خخخخخخخخخخخخخخخخخخ آیا تا اعماق وجودم سوخته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بله واقعا
همسر شهید: برای اینکه او را در لشکر فاطمیون راه دهند با لهجه افغانی صحبت می کرد/ حاج قاسم می گفت فکر می ...
بار به آشپزخانه رفت و همان اولین مأموریتش 45 روز طول کشید. آشپزخانه دیگر نتوانست خواسته های مصطفی را برآورده کند. مصطفی اصلاً برای آشپزخانه نبود. بدون اینکه کسی خبر داشته باشد از آشپزخانه رفت. غذا پختن کار مصطفی نبود. او اصلاً آشپزی بلد نبود. ممکن است اگر آقایان در خانه تنها باشند برای خودشان یک نیمرو درست کنند، مصطفی حتی نیمرو هم درست نمی کرد. آشپزخانه بهانه ای برای رسیدن به چیز دیگری بود. همه
دیسلایک: چوک به جای استقلال نوشت کیسه !
/> باید دید واکنش استقلالی ها به این اظهارنظرجنجالی مربی پرسپولیس چه خواهد بود. آی اسپورت واقعن متاسفم بی ادبی ممنوع اون خارجیه و شاید ندونه چی میگه ولی چرا وقتی پارسال سام درخشانی تو تلویزیون با میلیون ها بیننده گفت لنگی این جوری پوشش ندادی تفاوت فرهنگ یه تیم با ریشه به اسم استقلال با تیم دیگه ک خیلی دوست داره خودش رو در حد استقلال بدونه در
پرسپولیسی ها بنویسید: مقصر باختِ تلخ کی بود؟
/> میشه کلاس جهانی رو معنی کنی... برید خوشحال باشین که چندماه دیگه جام واس ماس و شما باید کشکتون رو بسابید خظاب به محمد محمد جان ما خوب بازی کردیم دیدی که سه گل رو از جایی خوردیم که بازیکن نداشتیم، نیمه دوم هم که اگه جا داشتش نیمکتشون هم می اومد تو دفاعشون... ایشالا با قهرمانی حال اون پنگوئین هم گرفته میشه و دربی سال دیگه مسلمان و احمدزاده هستن که بعد گل باسن به باسن
برزای برنده دوئل بهنام-سروش
چشم و رو که خودمون فوتبال یادش دادیم ولی بلد نیست یه خداحافظی ظاهری از هواداران تیم سابقش بکنه - اثبات این نکته که فغانی هیچ پخی نیست و الکی گنده اش کردند -برانکو با نبودن یک یارش فهمید که تراکتور رو بخاطر 8 یار غائبش برده نه بخاطر عملکرد فنی تیمش، یدونه مهدی کیانی میتونست نتیجه رو سه بر صفر بنفع تراکتور بکنه مثل بازی دیروز با ذوب آهن - پیروزی کودکستانیهای استقلال بر پیرمردهای
پرسپولیس در این صحنه باخت
پست می تونست عمل کنه و در این صورت ماهینی می تونست به چپ بره تا مشکلات سمت چپ برطرف بشه! با همه اینها من فکر نمی کنم فوتبال رو باخته باشیم اگر چه نتیجه رو باختیم! پرسپولیس موقعیت های خیلی خیلی زیادتری از استقلال داشت و این برای تیمی که می خواد اتوبوسی دفاع کنه تا گل نخوره خیلی بده! در طرف مقابل هم استقلال موقعیت گلی نداشت که گل نشده باشه! هر چی زدن رفت تو دروازه! و این تو فوتبال اتفاق واقعا
روایت شریعتمداری از پشت پرده طرح آشتی ملی/ رونمایی از شاهدان دروغین در دادگاه ها
خریدن. هارهارهار! آبی: بنده وسایل دندونپزشکی همراهم آوردم. اجازه بدید دهان تون رو معاینه و سرویس کنم. (اینجا دوباره بحث به مسائل خانوادگی کشیده شد.) ویرگول: آقایان دلاوران نام آوران! اگه ادامه بدید قطعا کسر امتیاز در انتظارتونه ها. آبی: یاه یاه یاه! اینا که خوراک شون کسر امتیازه! با اون خریدهای هپاتیتی شون! قرمز: من وسایل طبی نورولوژی تو کیفمه