شد بقدری عصبانی بودم که حرف نمیزدم.خلاصه پیاده شد و ابتدا صورت منو از شیشه ها پاک کرد و به حالت من بشدت خنده اش گرفته بود. گفتم مهدی این چه وضع رانندگیه گفت ببخشید بخدا اصلا بیا خودت رانندگی کن خلاصه کلی دعوا کردم بعد بخودم اومدم که اصلا حواست هست..؟خب حال اون عذر خواهی کرد من یه بسیجی ساده بدون مسئولیت بودم مهدی بجز سوابقش همون وقت هم مسئول بود توی منطقه هشت. خلاصه ترمز رو کشیدم..آمدنش به قرارگاه
مواد است. همه اش فحش می دادم به موادفروش ها که جنس خراب می اندازند به ما، نگو حامله بودم. شبیه 35 ساله ها نیست، شیشه کار خودش را کرده: شیشه عادت ماهانه را به هم می ریزد. همین هم شد تا نفهمم که حامله ام، تا آن موقع هم سخت مصرف می کردم، شیشه و هرویین. روزی یک گرم دوا و یک گرم شیشه. 13، 12 سالی می شود. می پرسم همسرت هم می کشید؟ نه او 6 سال است گذاشته کنار، متادون می خورد. این را می گوید و می
زر دود می کنند؛ معتادهای اتوبان همت که انگار جزئی از اتوبان شده اند مثل شمشادها، مثل گاردریل و.... راننده ها بی خیال از کنارشان رد می شوند، گاهی مزه ای هم می پرانند و می روند. اما تجربه زیسته آنها دیگر با بلندترین اتوبان شهری عجین شده. آنها بی خیال ماشین ها دوا می زنند و نشئه می شوند یا خماری می کشند، راننده ها هم بی خیالِ پایپ های توی دست آنها، ترافیک کش دار همت را رد می کنند . روزنامه های
/> اول از همه مدیریت فشل و بی خیال که فرصت یارگیری در نیم فصل رو در خواب ناز بودن و به راحتی از دست دادن تمام دنیا میدونستن پرسپولیس بعد از رفتن نوراللهی در روی نیمکت اصلا برای کمال جانشین نداره اما آقایان خودشون رو به خواب خرگوشی زدن و شهاب کرمی رو وقتی گرفتن که خیلی دیر شده بود همین الان دو دفاع میانی پرسپولیس جانشین ندارن تیم حتی یک دفاع چپ تخصصی هم نداره در خط حمله هنوز از نبود یک تمام
خیابانی به دلیل مصرف مواد مخدر و محرک اغلب پایین است و در نتیجه آنها به دلیل عدم هوشیاری کامل، قادر به کنترل کامل رفتار خود نیستند. همه این موارد سبب می شود که پراکندگی معتادان خیابانی و کارتن خواب در سطح شهر، نگرانی نسبت به افزایش سوانح ترافیکی ناشی از بیتوته و شب خوابی این افراد در رفوژ های میانی معابر بزرگراهی را تشدید کند. هر چند پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تاکنون آمار تصادفات ناشی از این