سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۳:۲۱Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
جوان ایرانی ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۲۰:۳۵

پتروشیمی، نفت و دانشگاه بُردند و در بالای جدول باقی ماندند

به گزارش جوان ایرانی به نقل از مهر، دیدارهای هفته هجدهم و پایانی مرحله گروهی مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور امروز در تهران و سایر شهرستان ها برگزار شد که طی آن تیم های پتروشیمی، نفت، دانشگاه آزاد، شهرداری اراک و شیمیدر موفق به کسب برتری شدند. در چارچوب این هفته از رقابت ها و در بندر امام، پتروشیمی که تا پیش از این هفته با کمترین باخت و بیشترین امتیاز، صدر جدول رده بندی را در اختیار داشت، به مصاف تیم بدون باخت و قعرنشین لوله AS شیراز رفت و موفق شد این تیم را شکست دهد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)