سایر منابع:
سایر خبرها
نیم صفحه اول روزنامه پیروزی چاپ فردا / 10 اردیبهشت
تو یک بازی هدر دادی هوادار حق داره ناراحت باشه نقل قول +45 #1 amirali 24 2017-04-29 22:33 بااین تیتر اشک من هوادار در امدبیایدبرای سربلندی تیم محبو بمون همه باهم تلاش کنیم خدایا خودت حافظ تیم پرافتخارم باش آمین هرکس هم باعث این حاشیه شد خودت جوابشوبده نقل قول تازه کردن لیست نظرات RSS نظرات این ارسال اضافه کردن نظر - توهین به سایر
غیبت ابهام آمیز طاهری در ورزشگاه/ هواداران پرسپولیس بیانیه خوانی کردند
باشگاه میشه خواهشا به این چیزها توجه نکنید همه ما باید باهم متحدباشیم و دشمن شادکن نباشیم نقل قول +25 #1 پرسپوشیشی 2017-04-29 20:16 حیف شد اگه اعتصاب نمیکردن وتمرین میکردن بی غیرتاالان بازی روبرده بودیم و68امتیازی میشدیم بابردتوبازی باسیاه جامگان بایدلیگوبا69امتیاز به پایان برسونیم ورکودبیشترین امتیازتوتاریخ لیگ روبزنیم نقل قول تازه کردن لیست نظرات RSS
طاهری: بازیکنان پرسپولیس عجله کردند/ هواداران نباید توهین کنند
پلنگه ما نمیدونیم واقعا چکار کنیم تا اینها دست سر این تیم بردارن چرا این با شگاه رو واگذار نمیکنند شما که هزینه این باشگاه را متقبل نمیشوید .چرا ببخش خصوصی واگذار نمیکنید. نقل قول +28 #1 amirali 24 2017-04-30 21:08 اقای طاهری ای کاش این مشکل رابا کاپیتان سید جلال جلسه برگزار می کردین تا این حاشیه ها درست نمیشدبه خدا دیروز اشکم در امد وقتی بازی تیم محبوبم را نگاه میکردم گفتم
محسنی اژه ای : بازداشت فردی در حاشیه افتتاح ستاد انتخاباتی/کشف محموله قاچاق از منزل یک وزیر/علت فوت ...
شده ایشان معلم است. با نیت او کاری ندارم، اما چطور یک معلم به خودش اجازه می دهد در مورد یک امام معصوم با این ادبیات برخورد کند. این اقدام به خاطر رای جمع کردن است؟ واقعا هدف چه بوده است؟ تعجب بیشتر من این است که بعضی ها که همان جا نشسته بودند، رفتار متناسبی نشان ندادند. سخنگوی قوه قضاییه افزود: این شخص در حال حاضر بازداشت است. نقل شده که این فرد ابتدا در دسترس نبوده - نمی گویم فرار کرده
تشویق عابدزاده در پایان تمرین پرسپولیس/پای حراست وسط آمد
ارزش داره.ورزشگاه باید بازی الوحده خالی بمونه تا این بازیکنا بفهمن بدون هوادارا هیچی نیستن نقل قول -20 #34 سروش 2017-04-30 23:25 دوستان قضیه بیرانوند رو خواهش میکنم فراموش نکنید دیگه به صلاح تیم نیست دروازه بان ما باشه گل های دربی و سه تا گل ذوب رو به قران عمدی خورد کاملا مشخصه داره از عمد گل میخوره بازی با الوحده میترسم اخرش زهرش رو بریزه مثل دیروز نقل قول
ویدئو: خلاصه مسابقه برگشت پرسپولیس 3-3 ذوب آهن
توو سرما و گرما حمایتتون کرد بی انصافا نقل قول تازه کردن لیست نظرات RSS نظرات این ارسال اضافه کردن نظر - توهین به سایر کاربران و نظرات برخلاف قوانین کشور ممنوع می باشد. - ارسال لینک و اخبار ممنوع می باشد. - تخطی از قوانین نظرات موجب مسدود شدن شناسه کاربری می شود. نام (الزامی) ایمیل (الزامی، ولی نمایش داده نمی شود) وب سایت از تغییر در نظرات مرا با خبر کن ارسال لغو
پرسپولیسی ها در خاموشی مطلق ورزشگاه آزادی را ترک کردند!
نمیکنه؟ نقل قول +23 #3 mokhtary 2017-04-29 21:14 قشنگ حاشیه درست شد برامون قبل از بازی مهم واقعا هوادار باید هوشیارباشه نقل قول -5 #2 موسی ازکازرون 2017-04-29 21:09 حیف بنگر و کفشگری وعباس زاده.بیرانوند قربونشون بره ایشالا نقل قول +21 #1 مهیار 2017-04-29 20:54 سیاست آقای برانکو رو قبول دارم نقل قول تازه کردن لیست
برانکو: هیچ انتقادی به عملکرد ما وارد نیست/ اعتصاب بازیکنان به من مربوط نمی شود
هستن که اینجوری یه بازیکنو بزرگ میکنن نقل قول -20 #1 سیامک 2017-04-29 20:55 واقعا برای باشگاه و لیدرهای نون به نرخ روز خور متاسفم حق بچه ها بعد یک فصل زحمت این نبود نقل قول تازه کردن لیست نظرات RSS نظرات این ارسال اضافه کردن نظر - توهین به سایر کاربران و نظرات برخلاف قوانین کشور ممنوع می باشد. - ارسال لینک و اخبار ممنوع می
نیم صفحه اول روزنامه های ورزشی صبح کشور
دیگه اون رفتارها واقعا زیاده روی و اعصاب خردکن بود فردا وقتی اینها برن و 4تا بازیکن درجه 3 مثل غلامرضا رضایی و علی عسکری بیان همین شماها اعتراض میکنی چرا توپ توی گل نمیره یا چرا تیم ته جدوله! پس خواهشا برای بیرون کردن بازیکن واسه باشگاه تعیین تکلیف نکنید با این کارها فقط کیسه کشهای لاشخور رو شاد میکنید نقل قول +8 #21 رضا 2017-04-30 10:28 نمیدونم چرا با وجود اینکه همه
طارمی:دم خودم گرم که آقای گل شدم
نقل قول -27 #38 MMS 2017-04-30 09:50 دمت گرم پسر تو بهترینی فقط ی سال دیگه این هوادارا رو تحمل کن بعدش برو اینا لیاقت ندارن لیاقتشون ده سال ده سال رنگ جام ندیدنه نقل قول +5 #37 MMS 2017-04-30 09:49 نقل کردن زهرا666: نقل کردن فرهاد پرسپولیسی: دم تماشاگر و علی دایی گرم از دهات آوردت شاخت کردیم. بی سواد بی فرهنگ ماهم
انتقاد اژه ای از تحریف درباره حقوق های نجومی
موسسات به چند شکل وجود دارد. گاهی واقعا کسی هست که سند دارد و سندش هم بدون اشکال است. به میزان متعارف هم فردی گرفتار است و وثیقه می خواهد. یکی سند خود را از روی انسانیت و یا نسبت فامیلی وثیقه می دهد. سخنگوی قوه قضاییه افزود: بعضی نیز معتقدند اشکال ندارد، اماچون ریسک می کنم سند می دهم اما ما به ازای آن را درخواست می کند. اینجا باید دلیل سند شفاف و روشن مشخص شود و فرد هم با میل و رغبت ما
اعتصاب پرسپولیسی ها شکست/حضور طارمی با شیرینی در تمرین پرسپولیس+عکس
اگه میخایید هوادار ببخش شما رو فقط صعود کنید از گروتون تا کیسه انقد اسیا اسیا نکنه..کیسه های پلشت بی جام حسرت جام نقل قول +155 #1 موسی ازکازرون 2017-04-30 17:39 کیروش هم جلو عظمت هواداران ارتش سرخ کم آورد بازیکنا که دیگه جای خود نقل قول تازه کردن لیست نظرات RSS نظرات این ارسال اضافه کردن نظر - توهین به سایر کاربران و نظرات برخلاف
اعتصاب پرسپولیسی ها شکست/حضور طارمی با شیرینی در تمرین پرسپولیس+عکس
اگه میخایید هوادار ببخش شما رو فقط صعود کنید از گروتون تا کیسه انقد اسیا اسیا نکنه..کیسه های پلشت بی جام حسرت جام نقل قول +155 #1 موسی ازکازرون 2017-04-30 17:39 کیروش هم جلو عظمت هواداران ارتش سرخ کم آورد بازیکنا که دیگه جای خود نقل قول تازه کردن لیست نظرات RSS نظرات این ارسال اضافه کردن نظر - توهین به سایر کاربران و نظرات برخلاف
فاتحه ای برای مدعیانِ غیرت
کاپیتان ها رو هم زمین انداختن ریشه این اعتصاب از استقلال و وزارت ورزش است. طاهری می گوید به بازیکنان پرسپولیس اطلاعات غلط داده اند. نه آقا اطلاعات غلط نداده اند. استقلال 10 میلیارد بیشتر از پرسپولیس هزینه کرده و با اعتصاب هم 80% پول گرفته و از آنجایی که درآمد آنچنانی هم نداشته، 30% اون را وزارت ورزش داده. چرا وزارت ورزش به استقلال پول داده و به پرسپولیس قهرمان پولی نداده!!!؟؟ ریشه این
اژه ای:ارسال 100 پرونده تخلفات انتخاباتی به مراجع قضایی/سکته قلبی علت فوت عارف لرستانی
زندانیان وجود دارد آیا این کار قانونی است یا غیرقانونی؟ اظهار کرد: اولا توصیه من به افراد این است که حداقل به راحتی به این موسسات و تلفن ها اعتماد نکنند. این موسسات به چند شکل وجود دارد. گاهی واقعا کسی هست که سند دارد و سندش هم بدون اشکال است. به میزان متعارف هم فردی گرفتار است و وثیقه می خواهد. یکی سند خود را از روی انسانیت و یا نسبت فامیلی وثیقه می دهد. سخنگوی قوه قضاییه افزود: بعضی
واکنش اژه ای به ادعای قالیباف به نقل از بابک زنجانی: آیت الله لاریجانی گفته بود نمی توان به این حرف ...
من به افراد این است که حداقل به راحتی به این موسسات و تلفن ها اعتماد نکنند. این موسسات به چند شکل وجود دارد. گاهی واقعا کسی هست که سند دارد و سندش هم بدون اشکال است. به میزان متعارف هم فردی گرفتار است و وثیقه می خواهد. یکی سند خود را از روی انسانیت و یا نسبت فامیلی وثیقه می دهد. سخنگوی قوه قضاییه افزود: بعضی نیز معتقدند اشکال ندارد، اماچون ریسک می کنم سند می دهم اما ما به ازای آن را
برای طلبکاران همیشگی: سفر به سلامت
حالا نگران آپشن های قهرمانی هستید پس گ...میخورید سر هوادار منت میزارید همون اول فصل که کامیابی نیا بامبول درآورد واسه قرارداد باید میریدن به هیکلش که این طور نشه،به قول علی دایی کجای دنیا مبلغ قرارداد بازیکن رو افزایش میدن بدون اینکه مدتش رو زیاد کنن.مسلمان تا پارسال کجا بود هی این تیم اون تیم قرضش میدادن،خود کامیابی نیا ذخیره بود تو نفت و الخ عشقممممم خیلی دوست
شما بنویسید: بیرانوند برود؟
حرف نزنید که کیسه کشا خوشحال بشن و دشمن شاد شیم ، هوادار رو عصبانیت شعار داده و بازیکن رو خستگی یه حرفی پرونده ، بسه بااا ، خجالت داره حالا که برای هوادار شاخ و شونه میکشه همون بهتر که بره.یادش رفته از کجا به کجا رسیده.لیاقت محبوبیت رو نداره.خیلی بی جنبه اس. بره؟ کجا بره؟ قرارداد داره و باید کل چهار سال رو روی نیمکت بشینه برادر عزیز ، اگه ایشون پیشنهاد
آپشن های قرارداد مبلغ قرارداد بازیکنان پرسپولیس را افزایش داده
پرسپولیس خیلی خوب میشد. مطمئنم زیر نظر برانکو دوباره به اوج برمیگشت و از صدتای مثل بیرانوند بهتر بود نقل قول تازه کردن لیست نظرات RSS نظرات این ارسال اضافه کردن نظر - توهین به سایر کاربران و نظرات برخلاف قوانین کشور ممنوع می باشد. - ارسال لینک و اخبار ممنوع می باشد. - تخطی از قوانین نظرات موجب مسدود شدن شناسه کاربری می شود. نام (الزامی) ایمیل (الزامی، ولی نمایش داده نمی شود) وب سایت از تغییر در نظرات مرا با خبر کن ارسال لغو ...
باقری: حرکت تماشاگران در خصوص بازیکنان درست نبود/ تشویق قدیمی ها اشکالی ندارد
فقط به بازیکن و باشگاه مربوط نیست.پای احساس هوادار پای اعصاب هوادار وسطه.یعنی چی این حرف..هزارتا بازیکن اومدن و رفتن اما کیه که قلبش برای موفقیت پرسپولیس میتپه؟هوادار نقل قول تازه کردن لیست نظرات RSS نظرات این ارسال اضافه کردن نظر - توهین به سایر کاربران و نظرات برخلاف قوانین کشور ممنوع می باشد. - ارسال لینک و اخبار ممنوع می باشد. - تخطی از قوانین
سیدجلال حسینی: بیرانوند یک دروازه بان احساسی است/ او در کنار ما در پرسپولیس خواهد ماند
. قهرمان شدیم تمام رکوردهای این فصل رو هم دست خودمونه دیگه چی میخواین نذارین بشیم بازیچه استغفراقی ها الان میان بیشترشون اومدن سایت مثبت و منفی میدن .. ما هوادارا واقعی گذشت داریم من اقای بیرانوند رو بخشیدم هرکی هم نمیبخشه یه لحظه خودشو بذاره جای اون بعد فکر کنه . دست شکسته اش رو بیاد بیارین نقل قول +26 #82 صعودمیکنیم 2017-04-30 10:23 به نظرم باشگاه باید محکم بایستد و برای
سالروز آغاز عملیات الی بیت المقدس
الدوری و بعضی از اعضای فرماندهی کشوری را برای بررسی وضعیت و آگاهی از نظرات آنان درباره نبرد آینده خرمشهر به سپاه سوم اعزام کرد و به این موضوع به دلیل وجود نیروهای عراقی در داخل خرمشهر که امکان محاصره آنها وجود داشت اهمیت داده شد و بهترین روش مقابله با وضعیت موجود تشخیص داده شد و هیچ کس جرأت دادن پیشنهاد عقب کشیدن نیروها را نداشت. به نقل از ایسنا،فرماندهی عراق به رسته مهندسی دستور داده بود
نصیحت های رئیس هیات مدیره پرسپولیس برای مهاجم جوان
پرسپولیس و کلا همه تیمها باید علاوه بر مسائل فنی از لحاظ فرهنگی و غیرت هم رشد کنند. باشگاه هایی مثه بارسا اینکارو تو آکادمیشون انجام میدند. پیشکسوتایی مانند کاشانی و پروین باید بکوشند بازیکنان پرسپولیس رو از لحاظ فرهنگی متناسب با نام این تیم رشد بدند. نقل قول -108 #1 azar 2017-04-30 13:49 بیرونش کنید لطفا بازیکن پولی نمیخوایم نقل قول تازه کردن لیست نظرات
بن سون:پرسپولیسی ها سورپرایزم کردند/با این 2گل آن پنالتی را جبران کردم
کردن لیست نظرات RSS نظرات این ارسال اضافه کردن نظر - توهین به سایر کاربران و نظرات برخلاف قوانین کشور ممنوع می باشد. - ارسال لینک و اخبار ممنوع می باشد. - تخطی از قوانین نظرات موجب مسدود شدن شناسه کاربری می شود. نام (الزامی) ایمیل (الزامی، ولی نمایش داده نمی شود) وب سایت از تغییر در نظرات مرا با خبر کن ارسال لغو
ساختمان و سایت باشگاه پرسپولیس هم ستاره دار شد + عکس
بیرانوند گفتم بخدا امثال مظاهری خیلی بهتر از بیرانوندن . هم از لحاظ فنی هم تعصب. مسئولان تیم باید باهاش برخورد کنن. نظر من بیرانوند باید بازی با الوحده بیرون باشه و رادو جاش بازی کنه . معلوم نیست جلوی الوحده سوتی بده یا نه. نقل قول تازه کردن لیست نظرات RSS نظرات این ارسال اضافه کردن نظر - توهین به سایر کاربران و نظرات برخلاف قوانین کشور ممنوع می باشد.
عربشاهی: بازیکنان پرسپولیس باید جنبه داشته باشند / نفس حرکت بازیکنان زشت بود
بیرانوند او به هیچوجه صلاح نیست در بازی الوحده درون دروازه قرار بگیرد باخت وحذف درشرائط عادی بمراتب بهتر از بازیچه یک بازیکن شدن است نقل قول +17 #4 مهران 2017-04-30 13:14 واقعا کاش این بازیکنا یک درصد از معرفت پیشکسوتان میبردن نقل قول -13 #3 Reza 2017-04-30 12:53 اولا : ما هوادارا از این حرکت بازیکنا و این حرکت برخی تماشاگرا راضی نیستیم،ثانیا:آقای
رقیبان مهاجم پرسپولیس محروم شدند/ طارمی با چند گل آقای گل می شود؟
باشگاه اشتباه کرد اون رضاییان عوضیو اخراج کرد باید نگهش میداشت و یکسال سکو نشینش میکرد تا دیگه کسی جرات نکنه از این غلطا بکنه. حالا همه یاد گرفتند کاری میکنند که راحت اخراج بشن بعد برند جایی که میخواند. نقل قول تازه کردن لیست نظرات RSS نظرات این ارسال اضافه کردن نظر - توهین به سایر کاربران و نظرات برخلاف قوانین کشور ممنوع می باشد. - ارسال لینک و اخبار
انصاریان: خودم سردسته اعتصاب کنندگان بودم
پدرم بودم و هزینه زیاد داشتم. 10 روز یک بار باید پول بیمارستان و مراقبت های ویژه می دادم که هم آقای زنوزی و هم آقای فرهاد کاظمی خیلی به من لطف کردند. قبلی بعدی توضیحات نمایش از یکشنبه, 30 آوریل 2017 11:54 دسته: مصاحبه ها نظرات +2 #10 dr.hamidreza 2017-04-30 15:39 تازگیا اخبار استقلالیا رو چرا تو سایتمون میزنن؟؟ نقل قول +6 #9 MEHDI35
میناوند: بازی با ذوب آهن برای پرسپولیس حکم بازی تدارکاتی را داشت/ می خواستند قهرمانی پرسپولیس را لوث کنند
/> قبلی بعدی توضیحات نمایش از یکشنبه, 30 آوریل 2017 11:49 دسته: مصاحبه ها نظرات +30 #1 amirali 24 2017-04-30 11:56 اقامهردادهرکس که میخواست این قهرمانی رازهر مارمون کنه موفق شدمن پارسال گفتم ما نایب قهرمان نشدیم قهرمان شدیم اما بدون جام خیلی هم خوشحال بودم اماامسال این قهرمانی به کاممون تلخ شد ماهم باعثو بانیشو سپردیم به خدا خودش جوابشو میده .یاحق نقل قول
قیمت بلیت بازی پرسپولیس - الوحده کاهش می یابد؟
...> اقایون بنظر من نرید اینا میبازن اعصابتون خورد میشه،بزارید بفهمن تیم بدون هوادار یعنی چی نقل قول تازه کردن لیست نظرات RSS نظرات این ارسال اضافه کردن نظر - توهین به سایر کاربران و نظرات برخلاف قوانین کشور ممنوع می باشد. - ارسال لینک و اخبار ممنوع می باشد. - تخطی از قوانین نظرات موجب مسدود شدن شناسه کاربری می شود. نام (الزامی) ایمیل (الزامی، ولی نمایش داده نمی شود) وب سایت از تغییر در نظرات مرا با خبر کن ارسال لغو ...