دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۷:۲۵Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
جنوب ایران ۱۳۹۶/۰۳/۲۰ - ۱۱:۳۰

کشف و ضبط 130 تن گوشت قرمز قاچاق در هرمزگان

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری هرمزگان گفت: در جریان بازرسی مأموران دامپزشکی هرمزگان 130 تن گوشت قرمز قاچاق کشف و ضبط شد. به گزارش ایسنا، منطقه خلیج فارس، عزیزالله کناری با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران افزود: این محموله به صورت قاچاق واردشده است و پرونده آن در تعزیرات حکومتی در دست بررسی است. وی گفت: مغایرت در وزن جعبه ها، تغییر رنگ قطعات گوشت های منجمد، مشکوک بودن اظهارات مالک، برچسب های غیر مرتبط روی جعبه، شکل نامناسب بسته بندی و نداشتن تاریخ تولید علت این توقیف است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)