سایر منابع:
سایر خبرها
) درباره دعاهایی که از ائمه معصومین(ع) نقل شده اند می گوید: دعاهایی هست که از معصومین برای ما نقل شده که شخص اگر این دعا را بخواند، ثوابی هم بر آن مترتب شده است. تا اینجا اتفاق نظر است که آن ثواب را به او می دهند می خواهد سند آن دعا تمام باشد، یا سندش تمام نباشد. این مورد اتفاق نظر است . ایشان همچنین درباره دعاهای غیرمأثور گفته اند: دعای غیرمأثور عبارت از آن دعایی است که قالب ریزی آن در دست بنده ...
، قبل از اذان صبح 18 فروردین سال 1395 بر اثر ترکش خمپاره در العیس جنوب غرب حلب به درجه رفیع شهادت نائل شده بود. مطالب مرتبط: همسر شهید: دوست داشتم برای بار آخر دست هایش را لمس کنم، اما دست هایش سوخته بود/ به مادرش گفته بود امتحان سختی دارد، برای قبولی اش در آزمونی بزرگ دعا کند همسر شهید: وحید جهاد را به حضور در مراسم ازدواج خواهرش ترجیح داد/ فرمانده عراقی به او گفته ...
...، امام جعفر صادق(صلوات اللّه و سلامه علیه)می فرمایند: وقتی مذنبی گناه می کند و بعد از آن، به درب خانه ی خدا می آید و نماز می خواند؛ یکی از مواقعی است که شیطان، نعره می زند و می گوید: نشد! اوّلاً شیطان از گناه من و شما، سودی نمی برد. تنها نفعی که برای او دارد، این است: ما را از بندگی پروردگار عالم دور کند، ما دیگر عبدالله و بنده ی خدا نباشیم. لذا وسوسه می کند، می گوید: تو الآن در مجلس ...
...! همیشه محبت می کردند. از جلسه که برمی گشتیم در ماشین طیب الله انفاسکم می گفتند و من واقعا انرژی می گرفتم. خیلی دلم می خواست نظرشان را در مورد مداحی من بگویند و اگر نکته ای هست بفرمایند تا اصلاح کنم. یک بار میلاد حضرت زهرا(س) بود و ایشان جلسه اخلاق داشتند. آن روز حاج احمدآقا نمی توانستند بیایند و من به جای ایشان در جلسه خواندم و به واسطه ای گفته بودم که به حاج آقا بگویید من ...
در مقابل أبعد است و در مقابل اکبر، اصغر می گوییم. حالا باز توضیح بیشتری می دهم که چرا أدنی را در مقابل اکبر به کار بردند): یک مورد این است که برای آن ها بیماری می آورد. چون می خواهد او را یک طوری تبدیل به یک بنده ی خالص گرداند. در کتاب ثواب الاعمال آمده که حضرت ثامن الحجج، آقا علی بن موسی الرضا(صلوات اللّه و سلامه علیه) فرمودند: المرض لمؤمن تطهیر و رحمة . مرحله ی أولی، مرحله ی تطهیر است ...
الله علیه وآله) فرموده اند: ان للقرآن ظهرا و بطنا و لبطنه بطن الی سبعهًْ ابطن؛ همانا برای قرآن ظاهری و باطنی است و برای باطن آن باطنی است تا هفت بطن ؛(بن ابی جمهور، غوالی اللئالی العزیزیه فی الاحادیث الدینیه، ج4، ص107 ) خداوند بصراحت در آیه 7 سوره آل عمران درباره اینکه قرآن دارای دو دسته از آیات محکم و متشابه است می فرماید: هُوَ الَّذِیَ أَنزَلَ عَلَیْکَ الْکِتَابَ مِنْهُ آیَاتٌ مُّحْکَمَاتٌ ...