پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۴:۲۶Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۴/۰۴/۲۱ - ۱۹:۵۱

بیماران قلبی شربت گلاب و بهارنارنج بیشتر بخورند

متخصص طب سنتی، برخی خوراکی هایی که برای سلامتی قلب مفید هستند را معرفی کرد و گفت: در این میان، شربت بهارنارنج و گلاب ضداسترس و اضطراب بوده و مصرف آنها برای بیماران قلبی توصیه می شود. به گزارش فارس، غلامرضا کرد افشاری گفت: از دیدگاه طب سنتی، رعایت برخی موارد به سلامتی قلب کمک می کند، در این میان، عدم استنشاق بوهای ناخوشایند و در مقابل، بوئیدن گیاهان و میوه های مثل گل سرخ، شکوفه سنجد، سیب، بیدمشک، ریحان و سیب برای قلب مفید هستند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)