دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۱:۴۳Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
صدای ایران ۱۳۹۴/۰۴/۲۴ - ۰۰:۴۴

تیم مذاکره کننده هسته ای ایران وین را به مقصد مشهد ترک کرد

دقایقی پیش محمد جواد ظریف وزیر خارجه کشورمان به همراه دیگر اعضای تیم مذاکره کننده هسته ای وین را به مقصد مشهد مقدس ترک کرد. به گزارش ایسنا، طبق آنچه که اعلام شده ظریف قرار است پس از ترک وین در ابتدا به مشهد مقدس برود و پس از زیارت حرم امام رضا (ع) و اقامتی کوتاه در این شهر، مشهد را به مقصد تهران ترک کند. گفته می شود وزیر خارجه کشورمان فردا صبح وارد تهران خواهد شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)