سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۵:۱۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ - ۱۱:۱۱

11 بازیکن فصل گذشته ملوان هنوز قرارداد ندارند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، در حالیکه فصل نقل و انتقالات لیگ برتر فردا سی ام تیر ماه به پایان می رسد باشگاه ملوان هنوز قراردادی با بازیکنان فصل گذشته خود هم انجام نداده است و 11 بازیکن این تیم هنوز بدون قرارداد هستند. بازیکنانی مثل مازیار زارع، فرید یوسف زاده، محمد آبشک، ایمان صادقی، فرزاد حاتمی و ... از جمله بازیکنان بدون قرارداد ملوان هستند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)