شناختی؟ در حد سلام و علیک ولی یکی از خبرنگاران زحمتکش بود. من همیشه گفتم احترام زیادی واسه بر و بچه های خبرنگار قائلم و واقعاً ناراحت شدم وقتی فهمیدم طفلکی توی 47 سالگی از دنیا رفت. *یه دختر و یه پسر دانشجو هم داره که... خدا به خونواده اش صبر بده. دلم کباب شد. خدا بچه هاش رو حفظ کنه که صالح و اهل درس و مشق بودن و ان شاءا... هر دو تا مدرک دکترای خودشون رو گرفته و باعث
دفتر روزنامه رفتم و از ساعت 3 بعد از ظهر تا 9 شب تلفن جواب می دادم. روزنامه که چاپ شد، دیدم در صفحه اول تیتر زدند: مصاحبه با لوک خوش شانس! من هم ناراحت شدم و به سردبیر روزنامه زنگ زدم و گفتم شما با لوک خوش شانس که کارتون است چجوری مصاحبه کردید، حداقل می نوشتی مصاحبه با گوینده لوک خوش شانس. دوبلورهای کارتون و انیمیشن هنرمندتر هستند والی زاده از سختی دوبله انیمیشن می گوید؛ فیلم
. قبول داری؟ به هر حال کسی از پول بدش نمیاد؛ شما هر جا بری همه واسه پول زحمت می کشن ولی خودت می تونی یه جورایی بالانس کنی که کجا می تونی پیبشرفت کنی و کجا بیشتر یاد بگیری. من یه سال و نیم قبل به خاطر ژاوی رفتم و الان موندنم فقط به خاطر مربیم هست. یعنی شما ماشینی رو دوست داری بخری، شوق سوار شدنش را داری. من کسی رو می خواستم ببینم که دیدنش آرزوی خیلی هاست. آرزوی خودم هم بود که از نزدیک ببینمش
تلویزیون برای اکران رفتم که یک آقایی جلو آمد و گفت که چه برنامه ای دارید و من گفتم می خواهیم فیلم هایی در مورد انقلاب و مدافعان حرم اکران کنیم و آن آقا تلویزیون من را شکست، من هم تلویزیون را انداختم کنار سطل آشغال و به سمت منزل حرکت کردم و هیچ چیزی هم به او نگفتم، چند قدم که از او دور شدم خانمی مرا صدا زد و برد داخل حسینیه، به مردم هم گفت بنشینید، رفت و پس از چند دقیقه ای همراه با یک تلویزیون
نظرت می رفتم برای ماهی 300 - 200 هزار تومن جونم رو کف دستم بگیرم؟ رو به هر 5 نفرشان می پرسم: اگر شغلی با درآمد یک میلیون و 200 هزار تومان در ماه داشته باشند بازهم سراغ قاچاق می روند؟ محمد اول از همه با خنده می گوید: من کلاهم رو می اندازم هوا. والا به خدا اگه ماهی یک میلیون هم به من بدن، دیگه نمیرم. توی بهترین شرایط هم از قاچاق فقط ماهی یک و 300 برام می مونه. به خدا ادعای ما
سرویس آموزش و آزمون برق نیوز: سوال 1: سلام بنده دارای سهمیه 5 ٪ فرزند جانبان زیر 25 ٪ هستم جایی که قبول شدم 11 نفر میخواد چطوری سهمیه ام حساب میشه با همه رقابت میکنم یا نه، اگه در نظر بگیریم 5 ٪ بشه یک نَفَر یعنی میشه گفت: احتمالا 2 نفر رو برای سهمیه 5 ٪ مجاز کردن و من فقط یک رقیب دارم و ما دو نَفَر باید بأهم رقابت کنیم میشه این طور فرض کرد. پاسخ1: اگر شما یک ظرفیت داشته
فکر می کنی که من کجا هستم و این شهر چه بوده و اینها چه کار کرده اند که برایشان آرامگاه ساخته اند. شما تا چند سالگی همدان بودید؟ تا سال 1365 همدان بودم و بعد سربازی و غیره تا سال 1370که وارد دانشگاه شدم، یعنی در 25 سالگی که نسبتاً دیر است. ادبیات انگلیسی را در دانشگاه تهران در هر دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد خواندم. سپس در چند دانشگاه به عنوان مدرس پاره وقت و بعد تمام وقت