چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۴:۴۵Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
دولت بهار ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۰:۰۵

شرایط استفاده از مستمری "پیری" روستاییان

دولت بهار: معاون بیمه ای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر نحوه استفاده از مستمری پیری یا سالمندی این صندوق را تشریح کرد و گفت: اگر فردی 15 سال سابقه و 65 سال سن داشته باشد، معادل دوسوم حق بیمه پرداختی اش را به عنوان مستمری دریافت خواهد کرد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)