سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۰:۲۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
تدبیر ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۱۰:۴۶

شاهزاده عربستانی ایران را تهدید کرد

کمتر از یک هفته از توافق هسته ای میان ایران و گروه 5+1 می گذرد، که اولین انتقاد علنی عمومی از این توافق را یکی از اعضای خاندان پادشاه سعودی به نام بندر بن سلطان انجام داده است. به گزارش تابناک، بندر بن سلطان در یادداشتی در روزنامه الکترونیکی ایلاف ، توافق هسته ای اوباما با ایران را کپی برابر با اصل توافق بیل کلینتون با کره شمالی دانست. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)