سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۹:۲۳Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ - ۲۰:۴۶

جلالی: فدراسیون فوتبال در برخورد با باشگاه های بدهکار بایستد/ روی جوانان ...

سرمربی تیم فوتبال سایپا می گوید اگر فدراسیون فوتبال بر روی برخورد با باشگاه های بدهکار اصرار کند، اتفاقات خوبی در لیگ می افتد. به گزارش ایسنا، مجید جلالی پس از پیروزی تیمش برابر صبای قم اظهار کرد: جوانان ما امروز اثبات کردند که ما می توانیم بیشتر از گذشته روی آن ها حساب کنیم. شما دیدید جوانانی که از سال گذشته به ما جمع ما اضافه شدند حالا رفته رفته بازیکنان بزرگی شده اند. ما کنار این بازیکنان مقداری تجربه کم داشتیم که در این زمینه هم باشگاه خوب عمل کرد و این نقص هم برطرف شد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)