سایر خبرها
برای هواداران استقلال حقایق را روشن می کنم
تواند به پیشرفت فوتبالی من کمک کند. انشالله که بتوانم برای او و تیم صبا خوب بازی کنم و با هم روزهای خوبی را رقم بزنیم. او درباره جدایی خودش و هاشم بیک زاده از استقلال و حضور در صبا می گوید: هاشم هم به صبا می آید. ببیند انگیزه اصلی من برای آمدن به صبا خود آقای دایی است. بالاخره اسم و رسم فوتبالی علی دایی زبانزد همه است. حرفی هم در این موضوع نیست. معلوم بود با رفتن دایی به صبا بازیکنان زیادی به اینجا می آیند. یکی از آنها خود من هستم. افتخار می کنم که شاگرد علی دایی شده ام. می خواهم هم به دایی کمک کنم و هم به فوتبال خودم. ...
مظلومی گفت تو را می خواهم اما خودم نخواستم بمانم
هواداران این تیم خوب است ولی در دو فصل گذشته شرایط سختی را تجربه کردم و می خواهم دور از تمام حواشی، تنها به فوتبال فکر کنم. امیدوارم در صبا باتری بتوانم آمادگی خوبی به دست بیاورم. بیک زاده در پایان می گوید: من خودم خواستم از استقلال بروم. برای همه آبی ها آرزوی موفقیت می کنم.
صادقی: به چشمی برای شماره 4 تبریک گفتم/ سال بعد به استقلال برمی گردم
خوبی است و امیدوارم که این تیم یک فصل خوب را پشت سر بگذارد. مدافع پیشین استقلال درباره دلایل جدایی اش افزود: فعلا نمی خواهم در این باره حرف بزنم. می خواهم کوتاه صحبت کنم و در روزهای آینده صحبتهای جدیدی را انجام می دهم. در هر صورت از پورحیدری تشکر می کنم. فقط دلم از یکی، 2 نفر خیلی پر است که در این شرایط صحبتهای بدی را درباره من انجام دادند. صادقی در خصوص اعطای پیراهن شماره 4
کار کردن با آقای گل جهان لذت دارد
، اظهار کرد: الان هم مامور مهار دایی شده ام (با خنده). امیدوارم تجربه خوبی باشد و صبا به موفقیت برسد. وی درباره ارزیابی اش از استقلال اضافه کرد: امسال بازیکنان خوبی به استقلال اضافه شده اند. مظلومی هم مربی بزرگی است. امیدوارم هواداران کمک کنند تا سال موفقی را پشت سر بگذارند. البته من دلم از دو، سه نفر خیلی پر است و در یک مصاحبه مفصل خیلی چیزها را درباره آن ها خواهم گفت. صادقی در
قاضی: دایی فوت کوزه گری گلزنی را به من یاد بدهد
این اتفاق بیفتد و دوباره بتوانم سعادت پوشیدن لباس تیم ملی را به دست بیاورم. در این بین اگر علی دایی لطف کند و فوت کوزه گری گلزنی را به من بیاموزد قطعا در پوشیدن دوباره لباس تیم ملی موفق خواهم بود. خیلی ها طول کشیدن انتخاب تیم جدید را به توقع بالای مالی تو مربوط می دانستند. یعنی واقعا صبا پول زیادی به تو داده است؟ اصلا این طور نیست. واقعیت امر این است که امسال اصلا مباحث مالی
الان هم مامور مهار دایی هستم! | دلم از دو، سه نفر در استقلال پُر است و بعدها مفصل درباره آنها صحبت می کنم
350 میلیون تومان طلب داشتم که آن را بخشیدم تا رضایتنامه ام را بگیرم. این پول فدای سر هواداران استقلال و امیدوارم آنها سال خوبی داشته باشند. صادقی ادامه داد: به مدت یک سال با صبا قرارداد بستم و شاگرد علی دایی خواهم شد. کار کردن با آقای گل جهان باعث افتخار من است. مدافع جدید صبای قم در خصوص اینکه زمانی مامور مهار علی دایی بود تصریح کرد: الان هم مامور مهار دایی هستم! امیدوارم سال
بیگ زاده: شرایط ماندنم در استقلال مهیا نبود
هاشم بیگ زاده در گفت وگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: قراردادم را با استقلال فسخ کردم. صحبت هایی هم با تیم صبا داشتم. تکلیف نهایی امشب مشخص می شود. بیگ زاده درباره دلایل جدایی اش از آبی ها توضیح داد: شرایط به گونه ای نبود که بتوانم در این تیم بمانم و درنهایت تصمیم به جدایی از استقلال گرفتم. در ادامه برای تیم استقلال آرزوی موفقیت می کنم. وی در پاسخ به این پرسش که آیا بازهم روزی به استقلال بازمی گردید؟ گفت: انشاالله اگر قسمت شد روزی به استقلال برمی گردم. ...
بیک زاده: قرار است شاگرد دایی باشم
مظلومی گفته بود که در فهرست استقلال هستم به این تصمیم رسیدم. وی افزود: می خواهم بعد از یک سال دوری فصل آینده به استقلال برگردم. بیک زاده با تایید پیشنهاد باشگاه صبا گفت: قرار است در فصل جدید شاگرد آقای دایی باشم. امیدوارم بتوانم در تیم صبا بازی های خوبی را به نمایش بگذارم. وی در پایان با آرزوی موفقیت برای تیم استقلال گفت: امیدوارم استقلال فصل خوبی را پیش رو داشته باشد و من هم این فصل مانند هوادار برای استقلال دعا می کنم.
صحبت های بیگ زاده درباره جدایی اش
خاطر نشان کرد: من فصل بعد برای صبا بازی خواهم کرد تا در کنار همشهری ام علی دایی باشم. قبلاً هم در تیم ملی شاگرد دایی بودم و با روش کارش آشنا هستم. امیدوارم فصل خوبی در صبا داشته باشم. مدافع تیم فوتبال صبای قم در خاتمه تصریح کرد: امروز برای جدایی از استقلال به دفتر باشگاه رفتم و این در حالی بود که مسئولان باشگاه می خواستند بمانم. با این حال من خواهش کردم رضایت نامه ام را بدهند که در نهایت با خواسته ام موافقت شد.
بغض صادقی پس از جدایی از استقلال؛ طلبم فدای سر هواداران!
به گزارش خبرنگار طرفداری امیرحسین صادقی در مورد جلسه امروزش گفت: جلسه خوبی با نظری و امیری برگزار کردیم و بر سر جدایی به توافق رسیدیم. قسمت این بود که از استقلال جدا شوم. اگر چه واقعا سخت بود. 350 میلیون طلب داشتم که آن را بخشیدم. وی در خصوص مقصد آینده اش گفت: به صبای قم می روم. این تجربه جدیدی برای من خواهد بود. کار کردن با آقای گل جهان قطعا چالش خوبی برای من است
دوست دارم بازیگری را ادامه دهم
جوان، حتما شما هم کلیپ "شیب بام" را که در فضای مجازی که به اشتراک گذاشته شده دیده اید و از بازی پسر بچه کلیپ که این روز ها نوجوانی پر انرژی است در فیلم پایتخت 3 هم مطلع هستید امروز با این جوان مصاحبه ای در خصوص تجربه بازیگری او داشته ایم که خواندنش خالی از لطف نیست. در همین راستا بیژن اشک ورکیای در گفتگو با خبرنگار فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: ساکن تنکابن هستم و در سال 1377
می خواهم جایگاه ثابتی در تیم ملی به دست بیاورم
کنم چون ایشان درگیر مسائل خانوادگی و شخصی بودند و این فرصت طی روزهای گذشته برایم فراهم نشد. با این حال همیشه با کی روش در ارتباط هستم و نظر او در انتخابم تاثیرگذار بود. صحبت از حضورت در پرسپولیس هم مطرح بود. واقعا اگر فرصت حضور در تیم های اروپایی برایت مهیا نمی شد حاضر بودی به این تیم بپیوندی و در لیگ ایران بازی کنی؟ در مورد پرسپولیس نمی خواهم خیلی صحبت کنم چون اصولا صحبت
چرا بیک زاده تیم دایی را انتخاب کرد
داشت. من 9 سال پیش با مظلومی در مسابقات غرب آسیا قهرمان شدم و به او ارادت دارم. او آدمی سالم و خوب است و برای موفقیتش دعا می کنم. واقعاً نمی خواستم مظلومی به خاطر من تحت فشار قرار بگیرد. پس چرا تو را در لیست مازاد قرار داد؟ دلیل اینکه در لیست مازاد قرار گرفتم فنی نبود. در واقع این اتفاق به خاطر مسائل دیگری بود که دوست ندارم درموردش صحبت کنم. چرا صبا را انتخاب کردی
رمضانی: قطعا به ترکیب ثابت می رسم
علیرضا رمضانی هافبک جوان استقلال اعتقاد دارد که برای شروع فصل کاملا آماده است. رمضانی در این باره به "ورزش سه" گفت: کاملا آماده هستم و انشاالله از هفته اول با قدرت در اختیار استقلال خواهم بود. می خواهم بازی های خوبی انجام بدهم تا بتوانم خودم را در دل هواداران جا کنم. او در مورد شرایط آمادگی تیم هم گفت: قبول دارم که کمی بدن بازیکنان خسته است اما تا شروع لیگ باید به چیزی که می
لک: از تیم دایی دوباره به تیم ملی می رسم
تمام شد به سمت او رفتم و روبوسی کردم. من فوتبال دوباره ام را به تونی مدیون هستم چون به من اعتماد کرد و پای من ایستاد. هر کجا هم او را ببینم برای دست بوسی می روم چون خیلی به من کمک کرد و این خبر را تکذیب می کنم. به بیرانوند تبریک می گویم می خواهم دوباره خودم را پیدا کنم و امسال روزهای خوبی با صبا داشته باشم و به اوج برگردم. جا دارد به علیرضا بیرانوند هم به خاطر انتخاب بهترین دروازه بان فصل گذشته تبریک بگویم و امیدوارم در تمام مراحل زندگی اش موفق باشد.
رافخایی: اخراج؟ قلعه نویی با من شوخی هم کرد/دوست داریم سرمان را برای امیرخان بدهیم
بوده اند. امیدوارم تجربه سالهای قبل او این فصل در ملوان تکرار شود. آقای گل سابق فوتبال ایران در مورد آسیب دیدگی اش می گوید: تا سه روز قبل تمرین می کردم. قبل از اینکه قلعه نویی بیاید در تمرینات حضوری فعال داشتم و شرایطم کاملا آرمانی بود اما بدشانسی دوباره سراغ من آمد. امسال با اینکه دیر شروع کردیم اما خودم تمرین اختصاصی داشتم تا به آمادگی کامل برسم. متاسفانه روی چهار سر پایم کشیدگی خفیف
قاضی: با بهترین گلزن جهان، آقای گل می شوم
خوبی را درست کردیم و امیدوارم فصل آینده بتوانیم موفق شویم. ما می خواهیم خودمان را اثبات کنیم. او در ادامه گفت: من برای فصل آینده انگیزه زیادی دارم و می خواهم دوباره جایگاه خودم در تیم ملی را بدست بیاورم. من سال گذشته هم تا وقتی که بودم شرایط خوبی داشتم و تازمانی که بودم برای تیمم موثر کار کردم. اینکه فولاد صعود نکرد تقصیر من نبود. قاضی در مورد حضور دایی در صبا هم گفت: علی آقا
می خواهم به بهترین تیم دنیا، یعنی بارسلونا بپیوندم
این مدافع 25 ساله که به خاطر عملکرد درخشان فصل گذشته اش همراه با موناکو مشتریان زیادی پیدا کرد، در مصاحبه با Sport اظهار داشت: من آماده ام تا برای بارسلونا بازی کنم. من بازیکن بسیار رقابت طلبی هستم و معتقدم که شرایط لازم برای موفقیت را دارم. رئیس من [دمیتری ریبولولف] گفت که می توانم به یک باشگاه بزرگ ملحق شوم، اما اگر تیم بزرگی مرا نخواهد، جدا نخواهم شد. من دوست دارم که برای بهترین تیم
بررسی ورودی و خروجی های صبای قم در نقل و انتقالات
جوش و نه چندان موفق سالهای اخیر لیگ برتر پس از جدایی از فولاد به صبای قم آمد تا برای هشتمین بار حضور در یک تیم لیگ برتری جدید را تجربه کند . هوگو ماچادو- مدافع وسط سابق ذوب آهن با قراردادی یک ساله به قم رفت . امیرحسین صادقی- او نیز با وضعیتی مشابه هاشم، آخرین سنگرش تیم دایی بود . قاسم دهنوی- یحیی نیز او را نخواست تا دایی دیپورتی های تیم ها را در تیم خود گرد هم آورد
اخبار لحظه به لحظه آخرین نقل و انتقالات فوتبال
خدمت خواهم کرد. امیدوارم سال خوبی را در پیش داشته باشم و بتوانم به جایگاهی که می خواهم برسم. فروزان در خصوص بازی استقلال وسیاه جامگان تصریح کرد: راجع به این موضوع در حال حاضر صحبتی ندارم اما بعد ها حرف هایی برای گفتن خواهم داشت و بهتر است بگویم که در مورد مربی ، و مسائل دیگر به صورت اختصاصی با تمام رسانه ها صحبت خواهم کرد. **مهدی ارژنگ نیا آنالیزور تیم فوتبال
از برانکو دلخور نیستم که مرا برای بازی در پرسپولیس نخواست
پزشکی باشگاهها عنوان کرد: امروز اتفاق خیلی خوبی برایم رخ داد. همین که همبازیان قدیمی خودم را دیدم و با آنها خاطراتمان را تجدید کردیم، روحیه بالایی به من تزریق شد. من هنوز هم خودم را یک پرسپولیسی می دانم چون تمام دوستانم در این تیم هستند و امیدوارم امسال موفق شوند. مدافع سابق پرسپولیس درباره اینکه با برانکو نیز برخورد گرمی داشت و آیا چیزی درباره جدایی اش به او گفت یا خیر، تصریح کرد: من نه
حق جو: تمام نگاه ها سمت تیم دایی است
گفت: آنها تیم ناشناخته ای هستند و تا چند روز پیش هم وضعیت نامعلومی داشتند و تمریناتشان دیرتر از ما شروع شد. با این وجود قطعا برای کسب پیروزی مقابل این تیم بازی خواهیم کرد و می خواهیم قدم اول را محکم برداریم تا لیگ خوبی داشته باشیم. مدافع صبا در خصوص اینکه با حضور دایی قهر مردم قم با تیمشان پایان می یابد، اظهار کرد: آقای دایی هر تیمی باشد تماشاگران زیادی به بازی های آن می روند و فکر می کنم در قم هم بعد از چند فصل شاهد حضور هواداران در ورزشگاه باشیم.
دهنوی: نزدیکان یحیی، دوستان خاله خرسه هستند!
ضربه نخورم. خوشبختانه فصل گذشته هم به تیمی رفتم که آرامش خوبی داشتم و حضور در ذوب آهن برای من آرامش بخش و دلچسب بود. الان هم به صبایی آمده ای که فصل گذشته با مشکلات مالی زیادی مواجه بود. چطور می خواهی با این موضوع کنار بیایی؟ من با اعتماد به تیم صبا آمده ام و از الان نمی خواهم در مورد آینده صحبت کنم ضمن این که آقای دایی وقتی به تیمی می رود، حساب همه چیزش را می کند و این را
عزت اللهی: کوچکتر از آن هستم که به پرسپولیس نه بگویم
/> هدف این است که با بازیکنان بزرگسال، تنه به تنه شوم تا بتوانم تجربه ام را بیشتر کنم. قطعاً این مسئله می تواند به پخته شدن من کمک زیادی کند. در این صورت می توانم به تیم ملی هم کمک زیادی کنم. من در حال حاضر نیاز به تجربه بیشتری دارم. فکر می کنی چقدر شانس بازی در لیگ روسیه را داشته باشی؟ من تمام تلاشم را می کنم و بقیه به تصمیم سرمربی بستگی دارد. به امید خدا موفق خواهم بود.
از ماندن در پرسپولیس خیلی خوشحالم | فردا بعد عقد قرارداد در مورد همه چیز صحبت می کنم
را با باشگاه امضا کردم به طور مفصل در خصوص همه چیز صحبت خواهم کرد. مدافع کاستاریکایی پرسپولیس درباره آمادگی بدنی اش با توجه به دور بودن از تمرینات پرسپولیس، گفت: از لحاظ بدنی در شرایط خوبی به سر می برم چرا که اخیرا با تیم ملی کاستاریکا در مسابقات گلدکاپ حضور داشتم و بعد از این رقابت ها نیز تمرینات اختصاصی داشتم.
مآل نعمه: شاید به صبا یا راه آهن بروم
امروز تکلیفم روشن شود. یعنی احتمال دارد که نمانی؟ بله شاید نمانم. مشکل مالی داری؟ بخشی از موضوع به مشکل مالی مربوط می شود. خب با این وضعیت که فردا نقل و انتقالات تمام می شود به مشکل نمی خوری؟ با دو تیم مذاکره کردم و هنوز با آنها هم به توافق نهایی نرسیده ام احتمال دارد یکی از آنها را انتخاب کنم. دو تیم صبا و راه آهن فقط در نقل و انتقالات باقی مانده اند که دفاع
امیرحسین صادقی به صبای قم پیوست
. سرانجام امروز صادقی بعد از صحبت با مسئولان باشگاه استقلال تهران داشت موفق شد با پرداخت 350 میلیون تومان رضایت نامه را از تیم محبوبش بگیرد و با عقد قرارداد یکساله به عضویت تیم فوتبال صبای قم درآید. او در حالی راضی به پرداخت این مبلغ به استقلال تهران شده است که بیش از یک میلیارد تومان از این باشگاه طلب دارد. صادقی در سه فصل اخیر 83 بازی برای تیم فوتبال استقلال
لیبروی سابق تیم ملی والیبال ایران گفت: بخاطر یک نفر که صحبت های مرا بد به کواچ منتقل کرده بود حالا در ...
ایران با بیان اینکه دیگر نمی خواهم در مورد تیم ملی صحبت کنم، گفت: من از تیم ملی خداحافظی کردم اما مرا کشاندند و بعد دوباره این اتفاقات افتاد. آیا واقعا نمی توانستند برای من که سال ها برای تیم ملی زحمت کشیدند، شرایطی را به وجود آورند که حداقل با لباس شخصی از تیم ملی خداحافظی کنم. * زمان بازی ایران و آمریکا سخت ترین دوران زندگی ام را تجربه کردم ظریف عنوان کرد: زمان بازی ایران و
طارمی: نوبت من است که آقای گل بشوم
/> *امسال دوست دارم آقای گل بشوم و بتوانم روند خوب سال گذشته را هم در این فصل در پرسپولیس داشته باشم. تمام سعی ام را می کنم که بتوانم بهترین بازیکن سال ایران شوم و عنوان آقای گلی برای پرسپولیس را به دست آورم. این انگیزه از کجا می آید، قصد داری فصل آینده لژیونر شوی یا اینکه می خواهی خودت را در ترکیب تیم جا بیندازی؟ *آرزوی هر فوتبالیستی است که به تیم ملی برسد و اینکه بتواند در
تونی به خواسته هایش در اردو رسید/لیگ را باحضور هواداران داغ آغاز می کنیم
به گزارش نصرنیوز، کاپیتان فصل گذشته فولاد خوزستان که در فصل نقل و انتقالات به عنوان سربازدر پست هافبک بازی ساز به جمع سرخ پوشان تبریز اضافه شد در مصاحبه ایی با خبرنگار سرویس ورزشی نصر در خصوص اردوی تهران گفت: تراکتورسازی تمرینات خیلی پرفشار و خوبی را در دو نوبت صبح و عصر گذراند و به نظرم آقای تونی به هدفی که داشت رسید. وی در مورد بازی های تدارکاتی انجام شده افزود: بازی های تدارکاتی