چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۴:۱۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۰۰:۰۷

مطالبه 20 میلیارد ریالی شهرداری قاین از دستگاه های دولتی

مجتبی نوروزی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بیرجند با اشاره به مهم ترین پروژه های در دست اجرای شهرداری قاین، اظهار داشت: احداث پمپ بنزین، تکمیل پارک خطی نوربخش، افزایش ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی و بازگشایی معابر مهم از جمله پروژه های در دست اجرای شهرداری قاین است. وی ادامه داد: احداث پارک برای مناطق مورد نیاز، احداث پل شاهیک و احداث کارخانه آسفالت از دیگر برنامه های در حال اجرای شهرداری است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)