سایر منابع:
سایر خبرها
جایزه باشد. بلید رانر 2049 به کارگردانی دنی ویلنو نامزدی های احتمالی : بهترین فیلم، بهترین کارگردان، بهترین بازیگر مرد نقش مکمل (هریسون فورد) چرا مدعی اسکار است : این دنباله علمی-تخیلی متفکرانه مسیری لغزنده را در باکس آفیس پیمود، اما ارزش های هنری آن همچنان غیرقابل انکار است. راجر دیکینز، فیلمبردار را در صدر هر فهرست پیش بینی اسکار قرار دهید، ویلنو را هم نباید در ...
چراغ های جلوی بزرگ و غیرمتعارف، تقریبا هیچ محبوبیتی در میان خریداران کسب نکرد. این ماشین که بدون هیچ نوآوری خاصی در زمان خودش فروش ناموفقی را پشت سر گذاشت، یکی از بدترین خودروهای آمریکایی تاکنون شناخته می شود و تا همین امروز هم فضای سه پارکینگ بزرگ کرایسلر را اشغال کرده است. 12- یوگو می توانید تصور کنید که یک خودرو تنها 3990 دلار قیمت داشته باشد؟ شرکت یوگو در سال های دهه ...
که در دو قسمت 95 دقیقه ای توسط شبکه MBC پخش شد. با توجه به این که اتفاقات کتاب در یک بازه بیست وهفت ساله به وقوع می پیوندد، بخش اول مینی سریال یاد شده به دوران کودکی و بخش دوم به دوران بزرگسالی اختصاص پیدا کرده بود. در نسخه جدید و سینمایی، اما خبری از بخش دوم نیست و موچیتی بخش بزرگسالی را به قسمت دوم فیلم موکول کرده است. جالب اینجاست که نسخه جدید IT دقیقا 27 سال پس از آن مینی سریال اکران شده است ...
. چالش اصلی ما بازگشت به چنین جهان داستانی ای بود. فیلمنامه کمک شایانی کرد. 2- فرصتی برای کاوش های تماتیک جذاب ویلنو: این ایده برایم خیلی جذاب بود که ما انسان ها با زمینه ژنتیک و تحصیلات مان برنامه ریزی شده ایم. البته می خواستم فضای مالیخولیایی درخشان فیلم اول را هم شخصا با حساسیت های خودم کاوش کنم. 3- اهمیت حمایتِ ریدلی اسکات فورد: شما معمولا متوجه می شوید که ریدلی ...
مدیر قبلی؛ یعنی آقای انوار است. همه ما با هم همکار هستیم. تجربیات ملی، سرمایه های کشور هستند. نباید آنها را نابود کرد. حتی نگاهم به فروش فیلم ها مبتنی بر جریان سازی فرهنگی است. به این معنی مثلا فیلم هایی مانند قلاده های طلا ممکن است به دلایلی فروش خوبی نداشته باشند، ولی برای سینمای ملی ضروری اند و در آینده اثر خود را خواهند گذاشت. همچنان اعتقاد دارید که پشت هر جشنواره فیلم خارجی، توطئه ای ...
از آنها متعلق به مدیر قبلی؛ یعنی آقای انوار است.همه ما با هم همکار هستیم. تجربیات ملی، سرمایه های کشور هستند. نباید آنها را نابود کرد. حتی نگاهم به فروش فیلم ها مبتنی بر جریان سازی فرهنگی است. به این معنی مثلا فیلم هایی مانند قلاده های طلا ممکن است به دلایلی فروش خوبی نداشته باشند، ولی برای سینمای ملی ضروری اند و در آینده اثر خود را خواهند گذاشت. همچنان اعتقاد دارید که پشت هر جشنواره فیلم ...