آبادی روستاها- آمارها بسیار خوب و مژده بخش است. در زمینه ی فعّالیّتهای نظامی، آمارها فوق العاده است؛ کشوری که قبل از پیروزی انقلاب، از لحاظ نظامی وابسته ی محض به خارج از کشور بود -آن هم به دشمنانی مثل آمریکا- امروز از لحاظ پیشرفتهای نظامی، آن چنان چشمگیر است که چشم دشمن را هم میزند، او را هم خشمگین و نگران و عصبانی میکند. اینها همه اش هنر نظام اسلامی است؛ اینها کارهایی است که نظام
. دختر هم نبودیم مهمون بشیم و باید معمولا دیگران رو مهمون می کردیم! چاره ای نبود جز اینکه بریم سر کار. دوسال آخر دوران دانشجوییم با آخرین قطار مترو میرفتم تا ساعت 12 برسم سرکار و تا 8 صبح کار کنم، چندرغازی در میاوردیم توی این کار شبانه و کورمال کورمال میرفتیم سرکلاسا تا ظهر بشه و بپیچیم بریم کافه بحث مثلا هنری یا سیاسی کنیم. شب کاری از اون دوران توی خون من مونده و هنوزم مثل جغد نصف شب ها بیدار می شم
که در تیم ملی و کنار دوستانم بدوم و با هم بتوانیم یک مدال بگیریم. *فکر می کنی برنامه ات چقدر هزینه خواهد داشت؟ برآورد هزینه اش را نمی دانم. *تو اگر به دایموند لیگ می رفتی در شرایط مسابقه بیشتر قرار می گرفتی و اگر مدال می گرفتی شرایطت بهتر می شد و جایزه نقدی هم می بردی. ولی در شما این انگیزه دیده نمی شود که به این مسابقات بروی. به نظر می رسد سقف آرزوهای دونده های سرعتی ما فقط
ماندن در رختخواب، راضی می شوی، بلند شوی و به سمت تمرین بروی؟ می گویم امروز باز هم می توانم فوتبال بازی کنم، عجب شانسی! مجبور نیستی بروی سر درس و مشق، فقط باید بروی و به توپ ضربه بزنی . وقتی هم سوار ماشینی می شوم که قرار است من را سر تمرین ببرد (کیلیان گواهینامه ندارد و با شوفری که باشگاه برایش گرفته سر تمرین می رود) خوش اخلاقم. *یکی از ویژگی هایت این است که در زمین مسابقه
؟ هشت ساله بودم. تحصن در مسجد بازار که ذکر خیرش شد، برای آزادی امام خمینی را یادم هست. با بچه های هم سن وسالم آنجا بازی می کردیم که دیدیم شلوغ شد. یادم هست که رفت وآمدی بود، شب ها آنجا می خوابیدند و تدارکاتی وجود داشت. به نظر می آید از زمانی که شما به یاد می آورید، مرحوم آیت الله منتظری مشغول مبارزه بودند. دقیقا. این مسئله چه تاثیری بر فضای خانه داشت
نیستیم تنهاست پادشاه ما، تو برایش مُجیب باش یا رب مراقب دل پر گرم و خون او وقتی که خواند روضه خدالتریب باش مجید خضرایی سر ناقابل برای آمدنت گرچه چشمِ دنیا هست به خاک پا مگذاری که دیده ما هست اگرچه باز گذشت و نیامدی امروز دوباره وعده به دل می دهیم فردا هست شنیده ایم که هستی تو، ما نمی بینیم وگرنه ماه جمالت همیشه پیدا هست برای