پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۳:۲۵Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
همشهری ۱۳۹۴/۰۵/۱۳ - ۱۵:۴۵

تعطیل شدن مجتمع های بی ضابطه/ امتیاز ویژه معلمانی که از مقطع متوسطه به ...

- همشهری آنلاین: وزیر آموزش و پرورش از تعطیل شدن مجتمع های آموزشی در صورت منطبق نبودن با ضوابط خبر داد و گفت: برای معلمان دوره متوسطه که برای تدریس به مقطع ابتدایی می روند، امتیازات ویژه ای در نظر گرفته ایم. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)