چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۹:۳۲Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ورزش 11 ۱۳۹۴/۰۵/۱۵ - ۲۳:۳۲

برانکو: آب و هوا غیر قابل تحمل بود، تا اوسط فصل تیم خوبی می شویم

به گزارش ورزش 11، برانکو ایوانکوویچ پس از شکست 2 بر یک تیمش مقابل استقلال خوزستان در هفته دوم مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: روز خبرنگار را به دوستان خبرنگارم تبریک می گویم. متاسفم که متحمل شکست شدیم اما باید بگویم که شرایط آب و هوایی برای برگزاری مسابقه غیرقابل تحمل بود. این شرایط هوایی در سلامتی بازیکن تاثیر می گذارد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)