فرماندار شهرستان اهر از تخریب 8 واحد مسکونی در روستاهای سیل زده باللی قشلاق و سیدلو بر اثر وقوع سیل خبر داد، گفت: مجموع واحدهای آسیب دیده از سیل در 6 روستای سیل زده شهرستان اهر 19 واحد است. ... ادامه خبر
جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کردهاید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)
سایر منابع:
با دوستان خود به اشتراک بگذارید
می پسندم
0