مردم نیوز : چند وقتی است مسئولان بانک مرکزی به تکرار و بدون وقفه خاتمه ماجرای موسسات غیرمجاز را به عنوان یکی از دستاوردهای بانک مرکزی اعلام می کنند. اما بد نیست این گزاره را با یک علامت سوال خواند. آیا پایان یافتن بحران موسسات غیرمجاز را باید دستاورد بانک مرکزی و یا مجموعه سه قوه دانست؟ برای پاسخ به این سوال، باید اندکی گرد و غبار زمان را از روی صفحات تاریخ کنار زد و رویدادها و گزارش های سال های اخیر را بیشتر بررسی کرد. ... ... ادامه خبر