سایر خبرها
پرسپولیس به بازیکنان بزرگ نیاز دارد/ فغانی را هم خراب کردند
به گزارش خبرگزاری مهر ، جعفر کاشانی در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس، ضمن بیان مطلب فوق افزود: مردم همه چیز را به خوبی می فهمند. آنها فوتبال را متوجه می شوند و می بینند که تیمشان چگونه بازی می کند اما نتایج چگونه رقم می خورد. البته بدیهی است که تیم ما باید خیلی بهتر از این باشد و همینطور هم می شود. وی افزود: این تیم با این جوان ها بازی به بازی در حال منسجم تر شدن است و من
پنج عامل ناکامی پرسپولیس مشخص شد
تا این حد بدون ستاره و تجربه به میدان برود و البته نمی توان تاکید نکرد که پرسپولیس زیبا بازی می کند و شور جوانی دارد اما باید افزود که ملی پوش و فرمانده و کارگردان و مهندس بازی و در یک کلام ستاره ندارد. پنجم: داورها البته شاید در بازی با ذوب آهن و سپاهان یکی دو اشتباه داشته اند که در مقابل اشتباهات سلسله ای پرسپولیسی ها زیاد به چشم کارشناسان نمی آید، البته این موارد به چشم هواداران
پرسپولیس از لیگ برتر کنار نمی رود / نباید بی دلیل اتهام زد
انجام داد و فوتبال زیبا و تماشاگرپسندی را ارائه کرده است. به هر حال به هیچ وجه امکان ندارد چنین تیم معتبری به همین راحتی از لیگ برتر کنار بکشد. کفاشیان درباره اعتراضات پرسپولیسی ها به علیرضا فغانی گفت: با گزارشی که از ریاست کمیته داوران و دپارتمان داوری گرفتیم اشتباهات داوری در بازی پرسپولیس و ذوب آهن محرز بوده و این اشتباهات منجر به تغییر نتیجه شده است. برای داوری که در سطح بالایی
آنالیز گل دوم استقلال دراهواز(گزارش تصویری)
کارت زرد نظری را جریمه کرد و باعث اخراج این بازیکن شد. در صحنه این بازی هم کاملا مشخص است که داور در نهایت در صحنه ای که بهرامی، پروپجیچ را متوقف کرد، سوتش را به صدا در آورد و بازیکنان استقلال تهران هم از همانجایی که بهرامی مهاجم هم تیمی شان را متوقف کرده بازی را آغاز کرده است. البته ثانیه هایی پیش از بهرامی، نظری تلاش در متوقف کردن پروپجیچ را داشت اما در این راه ناکام مانده
نفت 94 روز بدون برد
هنوز بردی ندارند. برای زردپوشان تهرانی که این هفته باید در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان مقابل الاهلی امارات بازی کنند، این آمار نگران کننده است. از قضا آخرین برد نفت در بازی های رسمی به همین تورنمنت و بازی رفت مرحله قبل مقابل الاهلی عربستان برمی گردد که این تیم با تک گل غلامرضا رضایی به پیروزی رسید. آن بازی در تاریخ 30 اردیبهشت برگزار شد؛ 94 روز قبل. نفت در این مدت در سه تورنمنت مختلف 6 بار بازی
معادله 2 مجهولی پادوانی و شیمبا فرکی را به فکر فرو برده/کاپیتان زردهای نصف جهان این روزها کجاست
تواند تا نیم فصل از حضور آن ها بهره ببرد؛ البته گفته می شود باشگاه سپاهان از طریق فیفا به دنبال حل وفصل موضوع است؛ اما گویا مسئله منتفی است و این فعالیت ها هم صرفاً مصرف داخلی برای هواداران دارد؛ درست مثل قضایای بازی ایران و عراق در جام ملت های آسیا. تیم سپاهان که در تعطیلات تابستانی سعی در حفظ شاکله اصلی تیم داشت، فقط به دنبال پوشاندن نقاط ضعف خود بود، به همین دلیل بازیکنانی را جذب کرد که
پدیده های گمنام در صدر
به گزارش بولتن نیوز؛ این هفته از حیث تعداد گل زده شده، در کنار هفته سوم، پرگل ترین بازی های لیگ برگزار شد. که البته سهم ملوان و نفت تهران با رد و بدل شدن شش گل، بیشتر از هر تیمی است. در این هفته شجاعیان سومین گل گسترش فولاد را هم به نام خود ثبت کرد. مهرداد محمدی هم با دو گلی که به ثمر رساند، به تنهایی در صدرجدول قرار گرفت. جدول گلزنان لیگ برتر را تا پایان هفته چهارم مشاهده می کنید.
توضیح عبدی درباره حضور افشین قطبی در پرسپولیس
روز نو : سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: صحبت های مطرح شده در باره با حضور افشین قطبی روی نیمکت سرمربیگری پرسپولیس صحت ندارد. حسین عبدی افزود: متاسفانه باوجود بازی خوبی که در مقابل فوتبال ذوب آهن اصفهان داشتیم نتوانستیم پیروز میدان شویم که در این موضوع نباید فرد خاصی را مقصر بدانیم حتی اگر آن فرد داور دیدار باشد و مطمئن هستم اگر اشتباهی از داور رخ داده باشد کمیته داوران و
پاسخ کوبنده آقای پرسپولیسی به استقلالی ها
این را بگویم که من جواب ایشان را نمی دهم چون اصلا در حد من نیست اما برای روشن شدن اذهان عمومی یکسری صحبتها را انجام می دهم. اگر جایی شبهه باشد، آنجاست که مدیرعامل باشگاه استقلال رئیس دفتر آقای وزیر است. شبهه آنجاست که وقتی هدایتی می آید بلیت های بازی پرسپولیس و ذوب آهن را بخرد، افشارزاده با سازمان لیگ تماس می گیرد و می گوید چرا فلانی آنجا آمده است. وی ادامه داد: باشگاه پرسپولیس را از سوی
علیپور: بازی را به داور باختیم؛ روزهای خوب نزدیک است
طرفداری- علی علیپور مهاجم جوان تیم پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار طرفداری، در مورد بازی هفته چهارم تیمش مقابل ذوب آهن گفت:" هواداران شاهد هستند که بازی با ذوب آهن یکی از زیباترین بازی ها چند سال اخیر بود. ما موقعیت های صد در صد گل زنی داشتیم که متاسفانه به دلیل استرس بازیکنان، تبدیل به گل نشد." وی در مورد داوری این بازی عنوان کرد:" اشتباهات داور در این بازی بسیار تاثیر گذار بود. ما بازی
ادن هازارد: می خواهم از پدرو چیزهای زیادی یاد بگیرم
امتیاز کسب کرده است. هافبک بلژیکی آبی پوشان لندنی در آستانه دیدار فردا (یکشنبه) این تیم در خانه وست برومویچ اظهار داشت: البته که نیاز به تغییر داریم، چون از دو بازی قبلی خود تنها یک امتیاز کسب کرده ایم. ما باید فوتبال معمول خود را به نمایش بگذاریم و در کنارش گل های بیشتری بزنیم و خیلی خوب هم دفاع کنیم. همه ما باید بهتر از چیزی که بودیم، شویم. وی افزود: البته از اینکه فصل این طور برای مان
زادمهر: اخراج نادرست بنگر باید برگردد
جوان ، زادمهر افزود: برای کسب نتیجه، زنجیره ای از اتفاقات باید گرد هم بیایند. اقبال و البته بحث داوری بخشی از این زنجیره است. در فوتبال از اتفاقات است که تیمی دو موقعیت صد در صدی گل هم نداشته باشد و پیروز از زمین خارج شود و این مساله در چهار بازی، حداقل دو بار برای حریفان ما روی داده است. در این میان آنچه برای ما اهمیت دارد رفتار و شعوری است که هواداران پرسپولیس از خود نشان داده اند. آنها تا
پرسپولیس 41 سال پیش قعرنشین بود
قرعه مسابقات پرسپولیس که در هفته اول به راه آهن باخته بود در هفته پایانی به مصاف این تیم رفت. شاگردان بهزادی برای این بازی انگیزه های بسیاری داشتند. اول اینکه می خواستند با پیروزی لیگ را تمام و جشن قهرمانی بگیرند و دوم اینکه مسوولان وقت باشگاه پرسپولیس به بازیکنان گفته بودند که اگر بتوانند رکورد 40 گل زده استقلال را شکسته و آن را به عدد 45 برسانند مبلغ 50000 تومان به عنوان پاداش دریافت می کنند (البته
اشتباهات داوری علیه پرسپولیس را در هیچ جای دنیا ندیده ام؛ بغضم از حمایت ها می گیرد
باشد یا نباشد. مگر با محروم کردن او امتیاز ما را برمی گردانند؟! حتی کمیته داوران حتی اگر بخواهد داور دیدار ما مقابل سپاهان را هم محروم کند باز هم برای ما فرقی ندارد زیرا امتیازهای از دست رفته ما در دیدار مقابل سپاهان و همین طور استقلال خوزستان برنمی گردد. من بارها گفته ام داور در دیدار ما مقابل استقلال خوزستان باید بازیکن حریف را اخراج می کرد اما کارت قرمز را به هادی نوروزی نشان داد. حال که می
راه گلزنی در فوتبال ایران را یاد بگیرید
هفته چهارم لیگ برتر در حالی با به ثمر رسیدن 20 گل به پایان رسید که 13 گل از روی ضربات ایستگاهی ثبت شده است. نفت تهران 3 ملوان 3 تساوی پر گل نفت و ملوان یکی از دیدارهای جذاب این هفته بود که البته 5 گل آن روی ضربات ایستگاهی ثبت شد. گل اول این دیدار روی ضربه پنالتی آرش افشین به ثمر رسید. در ادامه روی ضربه ایستگاهی ارسال پیام صادقیان و ضربه سر جلال حسینی گل تساوی نفتی ها
محرم گفت من به خاطر تو از سپاهان قهر نکردم
باشگاه خبرنگاران نوشت: باشگاه سپاهان اصفهان این روزها با مشکلات عدیده ای دست به پنجه نرم می کند که یکی از بزرگ ترین آنها قهر محرم نویدکیا کاپیتان این تیم است که همچنان برای هواداران این تیم اسطوره به شمار می رود. این اتفاق در حالی افتاده است که بسیاری از رسانه ها در گمانه زنی های خود عامل قهر نویدکیا را علی احمدی مدافع سابق این تیم می داند و هواداران و البته رسانه ها این طور
رسول نویدکیا:فکر کنم در خانه اش در اصفهان باشد
مشکلاتی که به وجود آمده باید گفت او شناسنامه باشگاه سپاهان است و هواداران هم این موضوع را به خوبی درک می کنند.محرم اهرم حرکت دهنده سپاهانی ها است و هر زمانی که تیم نیاز به مدیریت داخل زمین دارد این نویدکیا است که همه چیز را سر و سامان می دهد. وجود چنین بازیکنی در میانه میدان سسپاهانی ها به شدت احساس می شود و باید گفت همیشه فوتبال روی خوش به تیمی نشان نمی دهد و در مواقع اضطرار نویدکیا ها هستند که به داد تیم هایی اینچنینی می رسند.
ترین های هفته چهارم لیگ برتر
هم می توانست مربی برتر هفته باشد. بهترین بازی:نفت ملوان نفت و ملوان با ارائه یک بازی سیال و زیبا، ثبت 6 گل، ایجاد موقعیت های متوالی بسیار و بازی جذاب، بهترین بازی را ساختند. پرسپولیس و ذوب آهن هم دومین بازی زیبای هفته را ساختند. تمشک طلایی: قضاوت جنجالی علیرضا فغانی بار دیگر جذابیت های لیگ را از بین برد. فغانی صاحب تمشک طلایی این هفته لیگ است. *ترین های کلی
گیر کاپیتان نوروزی به سوشا
/> سوشاکه دربخش اول صحبت هایش، می گوید در رختکن کار به فحش کشی رسیده در بخش دوم همه چیز را گردن عادل می اندازد و طوری وانمود می کند که گویی عادل روی گل دوم ذوب آهن نقش داشته: عادل بیاد و این وضعیت داوری رو جمع کنه که الکی علیه ما پنالتی می گیرن. یه اشتباه داوری باعث می شه که این جوری همه زحمات ما هدر بره... عادل و برنامه اش این فوتبال رو نابود کردن!
تراکتورسازی: فغانی باورش شده نعوذباا... خداست!
جایگاهی که پیش از آن داشت بازگرداند اما پنجشنبه شب گذشته فغانی در دیدار نخست خود در لیگ برتر قضاوتی پرحرف و حدیث مشابه با شب بازی تبریز(25اردیبهشت سال جاری) انجام داد تا بار دیگر داغ تبریزی ها تازه شود. مدیر رسانه ای باشگاه تراکتورسازی روز گذشته خیلی کوتاه در این باره صحبت کرد. او به گل گفت که مردم تبریز هنوز هم بابت آن بازی دلگیر هستند و البته فغانی امروز را خیلی مقصر نمی دانست و می گفت که او یک
عنایت: براساس گزارش ناظر و فیلم بازی، فغانی محروم می شود
نزده و اشتباهاتی داشته است. شما با کسی از کمیته داوران در این خصوص صحبت نکرده اید؟ با بعضی از دوستان صحبت کردم و آنها هم می گفتند که اشتباه داشته خصوصا روی اعلام ضربه پنالتی. کارشناسان داوری همه گفته اند که او روز بدی را سپری کرده است؟ بله متاسفانه من هم همه خبرها را خوانده ام نمی دانم چرا او این طوری قضاوت کرده البته باید بنشینم با او صحبت کنم و نیز گزارش ناظر بازی را ببینم
پدرو: به خاطر مورینیو به چلسی آمدم
برای ما بود. هواداران در اینجا هیچ گاه از تشویق تیم دست نکشیده و در هر شرایطی از تیم حمایت می کردند. من امیدوارم که حالا نیز به عنوان بازیکن چلسی این احساس شگفت انگیز را تجربه کنم. در اینجا دوباره با سسک فابرگاس هم تیمی خود در بارسلونا و تیم ملی اسپانیا همبازی می شوی، آیا با او نیز درباره آمدن به اینجا صحبت کردی؟ بله. با سسک صحبت کردم. او نقش زیادی در پیوستنم به چلسی داشت. ما دوستان
وضعیت قرمز!
یحیی گل محمدی بعد از شکست دادن استقلال در ورزشگاه آزادی برای دومین هفته متوالی تیمش را به دیدار یکی دیگر از تیم های پرتماشاگر لیگ یعنی پرسپولیس فرستاده بود تا شاید به سومین برد متوالی خودش مقابل این تیم دست پیدا کند. غیبت حدادی فر و هادی محمدی در این مسابقه هم به مانند بازی قبلی تکرار شد و در مقابل پرسپولیس با بازگشت دوباره سوشا مکانی و هادی نوروزی شرایط بهتری نسبت به هفته های گذشته داشت. بازی در
زور فولادها به هم نرسید
شد که البته هیچ کدام از آنها راهی به دروازه پیدا نکرد. در حالی که رفته رفته از فشار سپاهان کم می شد این فولاد بود که در دقیقه 32 با ضربه سر ساسان انصاری، سپاهانی ها را غافلگیر کرد و در فولادشهر از میزبان صدرنشین پیش افتاد. در نیمه دوم فرکی با به زمین آوردن پاپی و خروج سرلک عملا با دو مهاجم یعنی شریفی و خلعتبری برای رسیدن گل تساوی تلاش کرد. این تغییر تاکتیک سپاهان البته جواب داد و بازی به نفع
مصطفوی: بازیکنان پرسپولیس در حد لیگ دو هم نیستند!
نشده عوض می شوند نظر بدهم. متاسفانه مسایلی از بیرون و فشارهایی وجود دارد که نمی توانم به آنها اشاره کنم اما این مسایل باعث می شود که هیات مدیره های استقلال و پرسپولیس زود به زود تغییر کنند و مدیریت شان هم عوض شود. شما سپاهان و ذوب آهن را ببینید با چه بودجه ای تیم بسته اند اما برای این فصل تاکنون پنج میلیارد هم به استقلال و پرسپولیس داده نشده و نتیجه اش می شود حضور همین بازیکنانی گفته ام در سطح لیگ دو هم نیستند. البته همه این بازیکنان مانند بچه های من هستند و ممکن است سه، چهار سال دیگر باتجربه و خوب شوند اما الان به درد پرسپولیس نمی خورند! ...
فغان قرمزها از فغانی
در اختیار نداشته باشد. تراکم این اشتباهات و وقوع تمامی آنها علیه یک تیم، حالا فغانی را دوباره آماج حملات زیادی کرده؛ داوری که همین چند ماه پیش یک بحران بزرگ را پشت سر گذاشته بود! بازگشت جنجالی علیرضا فغانی در حالی سوت بازی پرسپولیس و ذوب آهن را به دست گرفت که از آخرین قضاوت او در فوتبال ایران 97 روز می گذشت. او آخرین بار مسابقه تراکتورسازی و نفت تهران را در هفته آخر رقابت های
مسلمان نیم فصل از پرسپولیس جدا می شود؟!
محسن مسلمان که تا همین فصل پیش یکی از ستاره های فوتبال ایران محسوب می شد حالا در پرسپولیس به یک نیمکت و حتی سکونشین محض تبدیل شده است. شرایط او در پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ از نیم فصل لیگ چهاردهم که در ذوب آهن زیر نظر یحیی گل محمدی بازی می کرد هم بدتر است. مسلمان فصل قبل در حالی از ذوب آهن جدا شد و قرضی به فولاد خوزستان رفت که فقط 2 بازی برابر تراکتور و پرسپولیس فیکس بود. 3 بازی هم
برزای جای برهانی را گرفت
پس از آن که بهنام برزای در مصاف با سیاه جامگان در مشهد فقط برای 15 دقیقه به میدان رفت یک پاس گل داد و یک موقعیت بالای 90درصد را هم به دست آورد ولی موفق به گلزنی نشد. در دو دیدار بعدی برابر ملوان و ذوب آهن یک دقیقه هم بازی نکرد. بهنام دیروز از ابتدا در ترکیب اصلی استقلال جای گرفت تا جانشین آرش برهانی شود، مهاجم کرمانی آبی پوشان که در دیدار با ذوب آهن دو موقعیت خیلی خوب را از دست داد. برخی معتقد
نوروزی: تا به امروز چنین گرمایی را ندیده بودم
سایپا در ادامه افزود: نیمه اول بازی پایاپای بود، ولی در نیمه دوم وقتی 10 نفره شدیم کارمان سخت شد. ما می خواستیم گل خورده را جبران کنیم، ولی چند فرصت به استقلال خوزستان دادیم. در مجموع خوب بازی نکردیم، ولی گرمای هوا تأثیر زیادی در این موضوع داشت. مهاجم فصل گذشته پرسپولیس در مورد شرایط بحرانی این تیم در لیگ برتر گفت: به نظر من پرسپولیس بدشانسی آورده است. در همین بازی با ذوب آهن، تیم پرسپولیس
کاشانی: هیات مدیره از برانکو حمایت می کند
حتم نتیجه می گیرد. کجای دنیا اینقدر مربی عوض می شود همانطور که گفتم مشکلات اساسی ما به دولتی بودن دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مرتبط است. اگر این دو تیم خودشان درآمدزایی کنند، می توانند برنامه ریزی بلندمدت تری برای نتیجه گیری داشته باشند و در نتیجه اینقدر مربی عوض نمی شود. متاسفانه در ایران هنوز به فوتبال به عنوان یک ورزش تفریحی نگاه می شود در صورتی که در دنیا فوتبال یک فعالیت اقتصادی و زبان سیاسی است. متاسفانه من بارها و بارها این صحبت ها را انجام داده ام ولی هیچ حاصلی نداشته ولی باز هم می گویم امیدواریم که شرایط بهتر شود. انتهای پیام/ ...