کرمان - ایرنا - سرپرست استانداری کرمان گفت: قرار بود در برنامه توسعه چهارم و پنجم، سهم پژوهش از تولید ناخالص داخلی سه تا چهار برابر افزایش یابد که انجام نشد و این میزان در حال حاضر نیم درصد است. ... ادامه خبر
جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کردهاید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)
سایر منابع:
با دوستان خود به اشتراک بگذارید
می پسندم
0