فارس نوشت: مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اعلام اینکه برای حفاظت و احیاء چشمه باداب سورت بازدید گردشگران و مسافران از این مجموعه تا اطلاع ثانوی امکانپذیر نیست، گفت: نخستین و مهمترین وظیفه این سازمان حفظ و نگهداری آثاری است که در فهرست ملی به ثبت رسیده است و چشمه باداب سورت هم یکی اثر ملی و طبیعی است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد. دلاوربزرگ نیا
پافشاری می کنیم، چون باداب سورت یک اثر طبیعی است، میراث تاریخی نیست که یک مرمت کار بگذاریم تا شش ماهه آن را احیا کند. او ادامه داد: اداره منابع طبیعی استان مازندران در 21 اسفندماه سال 93 به مدت شش ماه چشمه های باداب سورت را در اختیار اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری مازندران گذاشت و چون عرصه ی این منطقه طبیعی و براساس لایه های موجود، تاریخی بوده است ، 74 هکتار آن به طور کامل فنس کشی شد و با
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران اعلام کرد: برای حفاظت و احیاء چشمه باداب سورت بازدید گردشگران و مسافران از این مجموعه تا اطلاع ثانوی امکانپذیر نیست. به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه مازندران، دلاوربزرگ نیا اظهار کرد: این اداره کل در مدت شش ماه واگذاری موقت، فنس کشی و استقرار یگان حفاظت را برای حفاظت چشمه سورت که در سال های گذشته با بی
بسته ایم تا در آینده ای نه چندان دور به بهترین نحو راه های ورودی به این مکان در اختیار بازدیدکنندگان قرار گیرد. وی مهم ترین معضل در تخریب سورت را ورود دام های مرتع داران به حریم سورت و خراب کردن فنس ها می داند و ادعا می کند: میراث فرهنگی به دلیل کمبود نیرو و صعب العبور بودن راه نمی توانید به صورت شبانه روزی از سورت محافظت کند و همه خصوصا افراد و جوامع محلی اطراف سورت باید در محافظت از قصر طلایی تلاش کنند. به گزارش ایسنا، حال باید دید این حرفا و وعده ها عملی خواهد شد، یا باز هم باید گفت حال سورت خوب است اما تو باور نکن... ...
برداشت داشته ام... شاید کوشیده باشم از خراسان دیروز به مازندران امروز برسم... مهدی اخوان ثالث جمال میرصادقی ، داستان نویس و منتقد ادبی درباره اخوان گفته است: من اخوان را از آخر شاهنامه شناختم. شعرهای اخوان جهان بینی و بینشی تازه به من داد و باعث شد که نگرش من از شعر به کلی متفاوت شود و شاید این آغازی برای تحول معنوی و درونی من بود. [3] نادر نادرپور ، شاعر معاصر ایران که در سال های
می تواند این روش ها را اقلا در دستگاه و پرسنل خودش اندکی اصلاح کند. برایم بسیار جالب است که در نامه تان هیچ اشاره ای به این مناسبات نکرده اید. آقای دکتر نجفی انحلال شورای عالی محیط زیست به عنوان عالی ترین مرجع تصمیم گیری محیط زیست کشور از مهم ترین و آسیب رسان ترین اقدامات به محیط زیست کشور در دولت نهم اتفاق افتاد و در واقع راه را برای تخلفات جدی تر در این حوزه تا پایان دولت دهم
، روشن است و با خط سبز بر آن نوشته شده بود: وَاِذا ظَهَرَ عَلَیْکُمْ البِدَع فَعَلَیْکُمْ بِالشّیِخ عَبْدُالْکَریم هنگامی که برای شما مسأله تازه و جدیدی اتفاق افتاد، بر شما باد که به حاج شیخ عبدالکریم رجوع کنید. وقتی از خواب بیدار شدم، فهمیدم که باید به دنبال حاج شیخ عبدالکریم بروم. اتفاقاً حاج آقا روح اللّه اصفهانی هم کاری از پیش نبرد و سیاست حاج شیخ در آن مقطع زمانی باعث حفظ حوزه علمیه