پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۲:۳۱Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
روز نو ۱۳۹۴/۰۶/۲۶ - ۰۸:۰۲

پاسخ قدیمی ترین پرسپولیسی باشگاه بولینگ عبده به ادعای 8 تایی شدن

روز نو : سعید راد هنرپیشه سرشناس سینمای ایران درباره باشگاه پرسپولیس و ادعای 8 تایی شدن قرمزها توسط استقلال سخن گفت. او که در باشگاه بولینگ عبده و در تیم های عبده، قدیمی ترین نفر است، اظهار داشت: از سال 1343 که باشگاه بولینگ عبده افتتاح شد، بعد از شخص علی عبده و یکی از اعضای خانواده اش، من سومین کارت عضویت در باشگاه را داشتم. من آنجا بیلیارد بازی می کردم و فکر کنم هیچ کس به اندازه من با اتفاقات آن روزهای پرسپولیس آشنا نیست ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)