کار افتاده و کسی قادر به حضور در طبقات اداری نبود. با نزدیک شدن به ساعت حدود 11 تعداد مردم و کسبه مربوط به این واحدها بیشتر شد و با توجه به اینکه آسانسورهای مجتمع از کار افتاده بود سرگردانی مردم را به همراه داشت. در این بین بیماران مراجعه کننده به مطب اطبا، مراجعین دفاتر وکلا و همچنین دفتر رسانه هایی که در این مجتمع هستند با مشکلات جدی تر روبرو شده بودند. به گزارش فارس، بنا به نظر شهرداری، تبدیل و تغییر کاربری غیرمجاز در طبقات اداری و پارکینگ این برج باعث شده تا طبق نظر کمیسیون ماده 5 رأی بر پلمب این مجتمع داده شود. انتهای پیام/89020/ط20/ ...
به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان ، در برج سعیدیه تبدیل و تغییر کاربری غیرمجاز در طبقات اداری و پارکینگ انجام گرفته که براساس نظر کمیسیون ماده پنج رأی بر پلمب و برگشت به حالت اولیه داده شد. طبقه منفی یک این برج که پارکینگ بوده به فروشگاه تبدیل شده و این امر سبب حذف پارکنیگ شد که البته مالک این برج با رایزنی های انجام داده نتوانست نظر کمیسیون را جلب کند و در نهایت رای کمیسیون ماده پنج
نمی خواستیم هم که باشد. بسیاری برای جمع کردن عکس می آیند. آقای اصغری می گویند: حضرت آقا زمان ریاست جمهوری شان وقتی به خانه ما آمدند خیلی اصرار کردند که کمکی کنند، اما پدر قبول نکرد. ولی بعد از آن مقامات مسئول که می آمدند برای پر کردن رزومه شان بود. یکی دو نفر از مسئولین شهردار که همین سال 90 آمدند پیش ما، چند بار از ما خواستند اگر درخواستی داریم، بگوییم. اما هرگز کاری به انجام نرسید. گفتند: بیایید
نکات حائز اهمیت نقش نمایندگان مجلس در اجرای درست برجام است. از این رو به نظر من برای نظارت پارلمان بر نحوه اجرای برجام باید این کمیسیون به کار خود ادامه دهد. وی ادامه داد: در رابطه با قطع نامه 2231 باید توجه کرد که وقتی در مقدمه قطع نامه به این اشاره می شود که انعقاد این برجام می تواند موجب یک تحول بنیادین در روابط ایران و شورای امنیت شود، حال این عبارت براساس ادبیات این شورا یک بار سنگین
، حتی اگر در سال 41 - 42 با این امر مخالفت کرده بود، معنای آن غیر اسلامی دانستن آن نبوده و صرفا به دلیل اجرای این برنامه ها توسط شاه با توجه به گرایش به فسادی که در آن دولت مشاهده می شده، بوده است. این مطلبی است که اخیرا درباره اصلاحات ارضی نیز گفته شده است. به هر حال در برابر نوشته های کمره ای چندین ردیه نوشته شده که به نظر می رسد مدیر روزنامه، منتخبی از آنها را که تشیخص می داده بهتر است
. احمدی نژاد شهرداری چه تفاوتی با احمدی نژاد رییس جمهور داشت؟ احمدی نژاد شهردار مسوولی متواضع، اهل مشورت، صادق، عدالتخواه و مردمی به نظر می رسید ولی در ریاست جمهوری این صفات تدریجا رنگ باخت. الان از رایی که دادید پشیمان نیستید؟ نه. چون امکان برگشت به گذشته نیست. من از رای خودم متاسف هستم اما پشیمان نیستم چون کار بدی نکردم. تنها بین دو گزینه، انتخاب خود را