دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۰:۵۴Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
میزان ۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۲:۴۵

وابستگی دارویی چگونه ایجاد می شود؟

خبرگزاری میزان- وابستگی دارویی یعنی یک بیمار بعد از مدتی استفاده از یک دارو، دیگر نتواند مصرف آن را قطع کند، چون در این صورت دچار علائم و عوارضی شود که او را مجبور به مصرف دوباره آن می کند. مثلا یک بیمار دچار آسم، نیاز طولانی به اسپری سالبوتامول یا یک بیمار دیابتی نیاز به انسولین دارد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)