دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۲:۲۴Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
بازتاب ۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۴:۰۷

توضیح باشگاه بادران در مورد جریمه بازیکنان این تیم

یکی از مدیران باشگاه بادران تهران تأکید کرد که جریمه بازیکنان این تیم غیرقانونی نبوده است. با اتمام مسابقات لیگ دسته اول ایران، باشگاه بادران 30 درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان این تیم را کسر کرد، این در حالی است که گفته می شود برخی بازیکنان بادران بابت این موضوع ناراحت هستند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)