چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۱:۰۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
تهران پرس ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۲۲:۴۹

عباسی رئیس هیات مدیره باشگاه ذوب آهن شد

به گزارش خبرگزاری تهران پرس و به نقل از سایت باشگاه ذوب آهن در جلسه هیات مدیره که در فضایی صمیمانه برگزار شد با رای اعضای هیات مدیره ، محمد علی عباسی بعنوان رئیس هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن انتخاب واز خدمات شاهرخ شهنازی در طول تصدی ریاست هیات مدیره تشکرو قدردانی شد. همچنین در این جلسه پیمان صداقت نیا بعنوان نایب رئیس ، احمدجمشیدی بعنوان سخنگو و محمدمختاری معاون مالی و اداری باشگاه بعنوان دبیر هیات مدیره انتخاب و از خدمات خانم رحیمی دبیر سابق هیات مدیره تشکرو قدردانی شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)