اما طبیعت! خیلی برای امریکا و اروپا مهم است، آن قدر که در تصمیم گیری های جدی در نشست سران با هم می جنگند تا سهم کمتری از مقابله با آلوده سازی را بر عهده بگیرند و امریکا نیز خود را از شر هرچه تعهدات زیست محیطی جهان است با خروج از معاهده ها خلاص می کند، اما یک دختربچه کوچولو؟ چه اشکالی دارد؟! بگذارید نفس بکشد! و هرچه می خواهد بگوید! ... ادامه خبر