دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۳:۳۵Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
بروزرسانی ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۳:۲۷

به آیفون جدید آیفون X بگوییم یا آیفون 10 ؟

اپل شب گذشته از 3 مدل آیفون جدید رونمایی کرد، ایفون 8 و 8 پلاس و در نهایت آیفون جدید و مخصوص اپل با نام آیفون X . نام های زیادی برای این ایفون قبل از رونمایی فرض می شد. پس از معرفی ایفون 8 و 8 پلاس تیم کوک به روی صحنه آمد و آیفون جدید را ایفون 10 نامید. درواقع X تنها یک حرف الفبای انگلیسی نیست بلکه نمادی از عدد رومی 10 هم می باشد. بنابراین با این که شما X می نویسید اما باید آن را ایفون 10 بخوانیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)