بیاید. فصل دوم اما با چنین مشکل رو به رو نبود. زمانی به میدان آمد که همه از مدت ها قبل انتظارش را می کشیدند. رامبد جوان خیلی خوب می دانست برای درخشیدن در فصل دوم باید تغییرات جدی در کار به وجود بیاورد؛ پای چهره های مطرحی را به برنامه باز کند و تدارک های ویژه ای بچیند. فصل دوم خندوانه، شش ماه روی آنتن بود و حتی یک ذره هم از جذابیتش کم نشد. پدیده جناب خان، استندآپ کمدی، خنداننده برتر
یعنی بنده محمد بحرانی ، مهدی برقعی ، حامد ذبیحی و جناب خان از همتون ممنونم...بی اندازه رفاقت کردین این مدت با ما...دل هممون خیلی تنگه از همین حالا و دل جناب خان از همه تنگ تر... هله هله مالی هله هله مالی.... بی اندازه ممنونیم از هدیه هاشمی عزیز که سازنده ی عروسک هستند و امیر سلطان احمدی دوست و برادر همیشگیم که مشاوره های ارزشمندی در مورد موضوعات و اشعار می دادن.
شخصیت با زبان طنز و کمیک ادا می کند. جناب خان یکی از ما آدم ها ست و برای همین است که با او ارتباط برقرار می کنیم. وی یادآور شد: هم من و هم عروسک گردان های جناب خان مهدی برقعی، حامد ذبیحی، رامبد و همه خندوانه ای ها دل تنگش می شویم. با این حال تصورم بر این است که زمان مناسبی است که مدتی نباشیم جناب خان کمی استراحت کند و در صورتی که خواستیم برگردیم دست پر باشیم. بحرانی از خاطره انگیز ترین شب خندوانه گفت
ساعت به طول انجامید با اجرا قطعات موسقی جنوبی توسط جناب خان ادامه داشت که غریبانه هم از برنامه خداحافظی کرد. در طول این مدت محمد بحرانی صداپیشگی این عروسک را انجام داد که در واقع بیشتر جذابیت برنامه خندوانه براساس حضور این عروسک هم بود. در پایان سایر عوامل این برنامه روی سن حاضر شدند و جوان از مردم تا سری بعدی خندوانه خداحافظی کرد. بعد از پایان سری دوم برنامه خندوانه، جوان با مخاطبان
باشگاه خبرنگاران جوان: وداع فصل دوم خندوانه از شبکه نسیم با بغض جناب خان و همچنین حضور بنیامین بهادری و کلی اتفاق دیگر صورت گرفت. ویژه برنامه مخصوص خنده که مدت ها بود با حضورش دل های زیادی را شاد می کرد و نهضتی که ملتی را با ساختار خاص خود به کام خنده کشاند، شب گذشته با وعده بازگشت دوباره به پایان فصل دوم خود رسید. پایانی که با بغض های جناب خان، غافلگیری و دلنوشته ای از رامبد جوان
این دفتر حکایت همچنان باقیست...... همتونو می دوستم رامبد جوان و آقا حامد گل... روز آخر رامبد جوان : روز آخر ولی خوشحال و سرحال ...دمتون گرم عشقولای خودم محمد بحرانی : سلام رفقا....از طرف هر چهار تامون یعنی بنده محمد بحرانی ، مهدی برقعی ، حامد ذبیحی و جناب خان از همتون ممنونم...بی اندازه رفاقت کردین این مدت با ما... نیما شعبان نژاد : چشمانت باهوش ، کارت