چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۰:۳۴Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
تماشاگر ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۲۲:۵۶

استقلالی ها قبل از دربی به پول می رسند

به گزارش خبرگزاری هدانا، هفته گذشته باشگاه استقلال با همراه اول به عنوان اسپانسر دوم خود به توافق رسید و این قرارداد امضا شد. با توجه به این امضای قرارداد و همچنین پرداخت نشدن بخش زیادی از مطالبات قسط اول بازیکنان و کادرفنی قرار است باشگاه استقلال قبل از دربی 81 که جمعه هفته جاری برگزار می شود بین 30 تا 40 درصد قرارداد اولیه اعضای تیم را پرداخت کند. پرداخت قسط اول بازیکنان بستگی به قرارداد آنها دارد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط