سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۳:۳۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
الف ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۰۴:۱۶

والدین و دانش آموزان به مراکز مشاوره در مدرسه اعتماد ندارند

یک مشاور روانشناسی در مورد لزوم وجود مراکز مشاوره در مدارس توضیحاتی ارائه داد. اکرم پورنهاوندی، مشاور خانواده در مورد تصمیم وزارت آموزش و پرورش در مورد ایجاد مراکز مشاوره در مدارس به خبرآنلاین گفت: مشاوره در مدارس از یک جهت خوب است و از یک جهت بد. خوب بودنش از این جهت است که مشاوره دم دست بچه هاست و هر مشکلی که پیش بیاید می توانند بروند و آن را مطرح کنند. اما از آن جهت بد است که بچه ها نمی توانند راحت مشکلشان را بگویند. مادر و پدر راحت نمی توانند در مدرسه مشکلشان را بگویند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)